Gå til innhold

Jeg er helt slått ut!

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

av noe merkelig, influensaliknende. Da jeg la med i ett-tiden i natt, følte jeg meg helt OK. Så våknet jeg 2-3 timer senere, og var veldig kvalm, og måtte bare løpe fram og tilbake til toalettet og kaste opp. Senere kom diare i tillegg :(

Samboeren min kom hjem fra nattevakt kl 0800, og sov naturlig nok til kl 15, og jeg sov like lenge :o Noe slikt har aldri skjedd meg før.

Etter det har jeg slitt med feber, muskelsmerter og kvalme, men noen Ibux hjalp mot det verste. Men jeg får ikke i meg mat, og en stund var tanken på til og med vann kvalmende. Hva hadde jeg gjort uten cola???

Så det blir nok snart i seng for meg igjen, håper jeg er bedre i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring! Det hørtes ikke særlig artig ut, håper samboeren pleier deg litt ekstra da :wink:

Skrevet

Akkurat det samme opplevde jeg i fjor sommer, bortsett fra at jeg kom meg ikke ut av senga det første døgnet (bortsett fra da jeg var pent nødt til å løpe ut på badet...). Jeg var veldig dårlig i 3-4 dager, med bøtte ved siden av meg. Fikk spist én gang hver dag tror jeg. Uff, noen ganger lå jeg bare å ristet og krøket meg sammen, det var vondt over alt.. :sur:

Men det varte da heldigvis ikke så mange dagene.

Jeg lurer på om det kanskje kan være matforgiftning, jeg?!

Håper det går over fort da! =)

Gjest Ethereal
Skrevet

Vel, jeg er allerede bedre, selv om energinivået bærer preg av lavt matinntak. I det minste har jeg ikke kastet opp eller sprunget på do, og etterhvert har den verste feberen gitt seg også.

Tviler på matforgiftning, sambo spiste det samme (hjemmelaget pasta carbonara med masse parmesan), og han har ikke hatt noe trøbbel.

Skrevet

god bedring!! Sats på å få i deg drikke, du har nok mistet mye væske.

Gjest Ethereal
Skrevet

Tusen takk! Nå er jeg kvalm igjen, burde nok ikke spist :cry: Tror jeg skal satse på MYE søvn, så kanskje jeg er bedre til i morgen.

Hmm, jeg er så lei av cola at jeg ikke klarer tanken, nå går det i vann med isbiter.

Skrevet

På godt norsk kaldt "spysjuken". Spis ibux, drikk cola og hold seng, ikke mye annet som hjelper iallefall :-?

God bedring!

Gjest Ethereal
Skrevet

Har ikke spydd siden 0800 i går morges, så jeg trodde alt var vel :( Snakk om ufrivillig slankekur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...