Gå til innhold

Sprit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det best å drikke alene eller samt andre drikkevarer (isåfall hvilke?)?:)

Anonym poster: df5844f64010a2aca7c947112b3156f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst sammen med andre mennesker.

Hoho.

Uansett, det kommer an på hvilken type sprit og hva formålet er. Hvis formålet er å bli full og spriten er vodka, så ville jeg anbefale å blande.

Skrevet

Drekk´n bar! Deilig å kjenne det brenne i kjeften!

Anonym poster: 760410885c287e887b71b802fce58029

• Liker 1
Skrevet

Blandet er jo selvfølgelig best på smak. Men det er jo herlig å kjenne den sterke smaken også, som h*n over sier. Smak og behag egentlig, ikke noe vi kan avgjøre - dette må du nesten finne ut av selv.

Gjest Loverdose
Skrevet

Alt etter om man liker smaken av sprit eller ikke.. Selv takler jeg ikke smaken av sprit! Er lenge siden jeg har drukket nå, hehe..

Det jeg brukte å blande med sprit for å bli kvitt mesteparten av spritsmaken, var egentlig cola og smeltet tyrkisk pepper - hjemmelaget tyrker med andre ord. Fyll en panne med drops, deretter med nok vann til at det dekker dropsene. Kok det til dropsene har smeltet, kjøl det ned og bland med sprit og cola. Glir rett ned, ingen sprit smak og fantastisk godt!! ;) Dette er en god slager om man er glad i tyrkisk pepper, man kan også bruke andre typer drops som IFA, kamfer (æsj, men det er jo drops, så), bringebærdrops osv. Seigmenn har jeg hørt også kan fungere, men tror dette kan bli ekstremt søtt i lengden....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...