Pandore Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Er det noen som har vært i Mamaia i Romania? Jeg reiser dit den 12.juni og lurer på hvordan det er der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg var der i 98,og jeg likte meg veldig godt der,selv om det var tydelig at er et veldig fattig land. Stranden var nydelig iallefall! Og vi hadde kjempe fint ver begge ukene. Det har nok forandret seg mye siden den gang,blitt dyrere også,men det var jo ekstremt billig da jeg var der! Hvor skal du bu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandore Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi skal bo på Hotel Central, det ser utrolig fint ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Ok..Ja,det var iallefall en veldig fin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Var en tråd om Mamaia nylig: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=67268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå