Gå til innhold

Romania-noen som har vært der??

Pandore

Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Mamaia på Svartehavskysten i Romania i juni. Noen som har vært der? Hva er verdt å få med seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Jeg var på en plass rett ved Mamaia. Det er over 10 år siden,så jeg husker ikke så mye,men det var en utrolig fin strand der iallefall :) Godt og varmt var det. Husker spesielt de mange markedene der de solgte mange spennende ting :)

Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du må selfølgelig reise inn til byen Constanta for litt shopping. Husker jeg fant en utrolig stilig butikk der de hadde masse gøye glass- ting. Vi leide tandemsykkel med syklene på siden av hverande og syklet langs stranden, da endte vi opp på en nudiststrand, dersom det skulle være av interesse?? :sjarmor: Vi var også på utendørskino, på marked, mange gode restauranter langs stranden og i en gågate langs stranden. Området er ganske turistifisert, så dersom du vil se det "ekte" Romania må du reise ut av Mamaia. De fleste charterselskapene arrangerer utflukter, og hvis du blir lei av sol og strand, kan det aknskje lønne seg å være med på disse. Mange av de som var på "mitt" fly, ble dårlige av maten der nede, inkludert meg, så det kan nok være lurt og ta med noen idoform og imodium. Gøy å ha vært på et litt annerledes sydensted. God tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi reiste rundt i Romania i 3 uker, mest i Transsylvania, men var også innom Mamaia og Constanta noen dager. Dette var 4 år siden.

Jeg elsket resten av landet, men syntes ærlig talt ikke Mamaia var noe særlig. Dyrere, og dårligere mat enn i de mindre turistpregede områdene, og møkkete strand. Greit nok for oss som bare skulle ha et par dager på stranda etter å reist rundt i innlandet i 30 graders varme, men 2 uker der? Prøv å komme deg litt rundt i landet, Romania har mye annet å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...