Gjest sardintroll Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Mulig denne hører mer hjemme i kropp og helse forumet, men jeg tar en sjanse. Noen som har opplevd dette? Det skjedde meg for et par dager siden, jeg styra med mitt, var ikke kåt eller noe, og så plutselig, BAM! Orgasme. Var heldigvis alene, ellers hadde det blitt pinlig. Nå sitter jeg ikke her og tror at det er noe galt med meg eller noe, men dette synes jeg var mildt sagt merkelig. Amuse me.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Det skjer med noen få mennesker, det er visst en lidelse for enkelte. De får spontanorgasmer ofte og uten forvarsel - og opplever det som en stor hemning i livet sitt. Så det er vel dette som har skjedd deg, uten at det nødvendigvis plagde deg Anonym poster: a72d6ad308b9d37a00c8ad89619fac8c
-Susanne- Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Mulig denne hører mer hjemme i kropp og helse forumet, men jeg tar en sjanse. Noen som har opplevd dette? Det skjedde meg for et par dager siden, jeg styra med mitt, var ikke kåt eller noe, og så plutselig, BAM! Orgasme. Var heldigvis alene, ellers hadde det blitt pinlig. Nå sitter jeg ikke her og tror at det er noe galt med meg eller noe, men dette synes jeg var mildt sagt merkelig. Amuse me. Har hendt meg også noen ganger, mest i stressede situasjoner. Første gang under en tentamen da jeg var 14, ble veldig overrasket for å si det mildt. Har muligens vokst det av meg da det er 3-4 år siden sist det skjedde.
Gjest sardintroll Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Første gang under en tentamen da jeg var 14, ble veldig overrasket for å si det mildt. Oi, ja det tror jeg på at du ble, tentamener er jo ikke så opphissende at det gjør noe.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Det har kun skjedd i søvne. Anonym poster: 597a4e4594bbc6e7efab2c1f2b8c03e7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå