Gå til innhold

Støtte til brystløft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk pupper veldig tidlig, rundt 6. klasse. Bruker nå 75D, og de henger. Jeg er bare 19 år, så de skulle jo egentlig vært ganske spenstige fortsatt. I tillegg er de litt spisse.

Jeg har lært meg å akseptere kroppen min som den er, men disse puppene klarer jeg altså ikke å akseptere. Når jeg lener meg fremover naken, er det som om all fylden legger seg i bunnen. Dere som er litt eldre skjønner garantert hva jeg mener.

En venninne av meg fikk silikon gratis etter å ha vært hos legen. Hun hadde egentlig "bare lyst på" større pupper, men hun er flink til å snakke for seg, og fikk det støttet.

Tror dere dette kan funke for meg også? Har aldri vært hos fastlegen jeg har nå, men skal til han 5. november av andre grunner. Er problemet mitt for lite, eller kan det gå? Det har virkelig en innvirkning på livet mitt, da jeg ikke vil ta av meg bhen foran kjæresten, og sover alltid med bh, noe som gir meg vondt i skuldre. Også om dagen får jeg vondt i skuldrene fordi jeg må stramme stroppene. Å ha det stramt rundt brystet hjelper ikke så mye om de skal se fine ut..

Håper på svar, del gjerne erfaringer selvom de ikke gjelder pupper!

Anonym poster: 614cd7ce7e4ea349e5dbd710700d4a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: df9ee05702335d5f8ac1620aaf0d9c84

Skrevet

Dette er jeg også interessert i!

Anonym poster: 679533f29671cccbc39422df49f54f63

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

OPP

Anonymous poster hash: 28667...370
AnonymBruker
Skrevet

Dere må nesten prate med fastlegen. Der får dere hjelp videre om det er slik at puppene deres skjemmer dere så mye at dere ikke klarer å leve et normalt liv.

Anonymous poster hash: 510ec...355
Gjest Vevila
Skrevet

Det er nok ganske tvilsomt. Selv fikk ikke jeg dekket brystreduksjon selv med nakke og skulderplager og selv om jeg aldri har funnet en Bh i rett str. Men for alle del, det verste man får er nei. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en 2 år gammel tråd. Hun har sikkert fått det avklart nå.

Anonymous poster hash: b9b15...8c3
Gjest Vevila
Skrevet

Dette er en 2 år gammel tråd. Hun har sikkert fått det avklart nå.

Anonymous poster hash: b9b15...8c3

Regner med den ble bumpet fordi noen har samme problemstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...