Gå til innhold

Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 3 måneder siden. Kjæresten og jeg tok raskt opp sexlivet igjen, men AU - jeg føler meg helt mørbanket nedentil etterpå. Jeg verken sprakk eller måtte sy under fødsel heller, og blir våt når vi skal ha oss. Men det er som om et sted oppi der er det så forbanna trangt at han må jobbe skikkelig for å få den ordentlig inn. Det gjør vondt som fy før han har "fått den på plass".

Noen som vet hvorfor? Var i begynnelsen redd for at jeg kunne ha blitt vid, men det er ihvertfall IKKE tilfelle her i gården.

Anonym poster: 7b23e800143de8461a3eb75bb53273b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg unna sex en stund du. Mulig at du spenner deg for mye pga frykten for at det skal gjøre vondt. Man skal ikke holde på presse for å "få den på plass", da gjør du bare vondt verre.

Anonym poster: dcc8105d9e9b8449571d34528a37ca0d

Skrevet

Men jeg nyter allikevel sex med han, så klarer ikke la være heller. Men før han har fått den helt oppi så gjør det altså vondt. Og penisen hans er ganske tykk innerst. Samt at nå (vi hadde sex for en time siden) føles det som om jeg har hatt sex med en vannmelon, og regner med å føle meg sprengt resten av kvelden.

Kunne være slik av og til før også, men har blitt påfallende trangere "langt oppi der" etter fødsel.

Anonym poster: 7b23e800143de8461a3eb75bb53273b1

Skrevet

Jo, men du må ligge unna. Dere kan jo ha sex på andre måter enn ved penetrering. Du har jo nesten nettopp født.

Skrevet

Jo, men du må ligge unna. Dere kan jo ha sex på andre måter enn ved penetrering. Du har jo nesten nettopp født.

Neida, bar kos dere. Husker når fruen fødte, var det samme da. Virker som om det trekker seg litt ekstra sammen etter fødselen.

BAre nyt de fordelene det gir, så tilpasser det seg etter hvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...