Gå til innhold

Er postafen beroligende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt at man blir trett av postafen som vanligvis brukes mot reisesyke, stemmer det?

Anonym poster: f560055543bc4e45b0f1f0c85c4b5a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bli trett av postafen, men ikke alle blir det , det er som med alle opplistede bivirkninger - de kan forekomme, men ikke alle får de

Skrevet

Jeg bruker alltid Postafen på reiser(bortsett fra korte hvor jeg tar ingefær) - og bieffektene kan variere.

Jeg blir alltid litt døsig når de starter å virke, og blir såpass "sløv" at jeg ikke føler det egner seg på jobbreiser(om man skal i møter samme dag eks).

Synes også det virker beroligende generelt, men om man er ute etter beroligende pga eks sterk flyskrekk hadde jeg valgt noe annet da effekten er veldig lett.

Så hender det avogtil at jeg får hangover dagen etter, minus kvalmen da ;) Kan bli helt ulidelig trøtt, andre ganger merker man ingenting.

Ingefær virker ganske bra, og har null bieffekter.

Fordelen med Postafen er jo at de varer ca 12 timer(men henger igjen i kroppen en stund etterpå), noe som kan være positivt da man også kan oppleve reisesyke etter reisens slutt.

Skrevet

Noen blir trette, noen ikke. Jeg tilhører f.eks de som ikke blir det.

Skrevet

Jeg blir forferdelig trøtt, klarer ikke holde meg våken i det hele tatt! Men helt greit det, buss/fly/bilturen går i alle fall fort når jeg sover :) Så det varierer nok mye fra person til person!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...