Gå til innhold

Renselseskurer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er så daff for tiden, full av kviser og bare urk, urk, urk og urk :-( ! Vurderer å ta en renselseskur, a la BioDrain.

Noen som har prøvd og kan komme med sine erfaringer på sånne kurer?

Hilsen urkalainen

Videoannonse
Annonse
Gjest lillesol ikke innl
Skrevet

Har prøvd både biodrain og trinodren (drikkes) likte ikke bio drain noe særlig, syntes det var mange tabletter og ta og gikk og gulpet hele dagen. avbrøt den kuren etter en uke.

Trindren drikkes, endel om dagen, mulig jeg husker feil men jeg mener det var en liter eller så. Helt grei smak, gikk hele kuren ut, og jeg innbiller meg at jeg fikk iltt mer energi og følte meg piggere både under og etter kuren. Eneste minuset er at man tisser mye. Har vel med økt væskeinntakå gjøre men allikevel :-)

Bare noen erfaringer fra meg

Skrevet

Syntes biodrain var helt ok jeg. En tisser jo som en hest hele tiden, :oops: men det er vel slik det skal være. Ble mye bedre i magen når jeg gikk på kuren og fikk vanvittig lyst på fisk! Noe som jeg ikke liker noe serlig ellers. :-)

Skrevet

Sverger til mye vann, hvitløk, løk (rensende), c-vitaminsjokk og sunn mat...

Forøvrig er faste sunt (innta gulrotsaft, rødbetesaft, grønnsaksbuljong, urtete) noen dager/en uke... men sett deg inn i emnet først, så du får riktig opp- og nedtrapping. Merkes på humøret /psyken også. Andre dag er verst, så går det av seg selv.

Skrevet

Jeg har prøvd tondren tab kur, merket ingen forskjell annet enn at jeg tisset mer og det luktet litt rart de første dagene, men energien har jeg ikke sett noe til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvordan var smakene? Jeg er så pysete på ting som smaker/lukter vondt.

Skrevet

Jeg spiste to kapsler til forokost og en til lunsj. Smakte ikke noe og sveglget de lett ned med vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...