Gå til innhold

P-sprøyte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer bare på om noen her har erfaring med p-sprøyter, og isåfall, hvilke?

Er lei av at p-pillene mine gjør meg konstant sulten og sliten, og vurderer å bytte prevansjonsmetode! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Er mange som bruker depo-provera og syntes det virker greit, men det er jo selvsagt individuelt. En sprøyte varer jo i 3 mnder, så om du får bivirkninger av den første sprøyta, så må du gå slik i 3 mnder. Og det kan godt hende at du blir like sulten av p-sprøyta, så.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg går på p-sprøyte og har gjort dette en god stund. (anbefalt maks toår i slengen, men er inne å tar "skjelett-prøver" en gang i året).

Jeg er kjempefornøyd og har aldri hatt bivirkninger.

Derimot har alle venninne mine som har prøvd det (4 stk, som jeg vet om), fårr bivirkning at de blør i lange perioder. Ei av de blødde 4 mnd i strekk.

Men det er verdt et forsøk, dersom du ikke får bivirkninger, er det heeelt topp å gå på sprøyta! :)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg tok sprøyta igår. IDag er jeg så sulten at jeg kaller det kronisk ulvehunger. Har spist det jeg pleier i løpet av dagen, men blir så sulten like etterpå at jeg blir regelrett kvalm! FAen så ubehagelig! Håper virkelig dette gir seg i løpet av kort tid - hvis dette er en varig bivikrning så dævver jeg!

Skrevet

Legen min ville ikke gi meg p-sprøyte og mente prevansjonsmetoden var helt avleggs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...