Gå til innhold

gutt 23 år, liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg lurer bare på deres mening. penisen min er 13 cm lang og 12 i omkrets. Kan dere føle at den er inni dere eller er den for liten? tips og råd please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke liten, jeg hadde kjent den.

Anonym poster: 035c4cb65135fcea1713ec08c5e78837

• Liker 2
Skrevet

tips og råd please...

Putt den inn sidelengs.

Skrevet

Liten? Tull og tøys :) Jeg hadde kjent den jeg og.

Skrevet

Det er en helt normal penis, så ikke bekymre deg over det. :)

• Liker 3
Skrevet

den var da ikke så liten? går vell under kategorien gjennomsnittlig

Skrevet

Bare pass på å dra henne hardt i hestehalen og gi henne ris på rumpa, så går det nok bra.

:)

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

It's not the size of the boat, it's the motions of the waves!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ca 16 cm lang og 11 cm omkrets, så jeg har litt lengre enn deg, TS, men du har tykkere enn meg. Og det tror jeg kommer bedre med enn en som er lengre.

Anonym poster: c47220e7df14282ec393fbab6ec2130d

• Liker 1
Skrevet

It's not the size of the boat, it's the motions of the waves!

Skal ikke den rime?

Anonym poster: f29d5389f2ba2eee6c5091d42bd142e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ca 16 cm lang og 11 cm omkrets, så jeg har litt lengre enn deg, TS, men du har tykkere enn meg. Og det tror jeg kommer bedre med enn en som er lengre.

Jeg hadde valgt tykkere.

Anonym poster: f29d5389f2ba2eee6c5091d42bd142e0

Skrevet

Du har en helt gjennomsnittlig penis TS:)

Litt enig her; om jeg måtte velge mellom en kort og tykk og en lang og tynn hadde jeg nok valgt det første.

Anonym poster: 3c2d728f6b4f88f150f7d704dd1735db

Skrevet

Spørs om det ville blitt merket noen særlig forskjell på 11 og 12 cm i omkrets, mtp på både følelelse og det visuelle?

Skrevet

Damene tar den lettere i ræva når den ikke er dritsvær.

Anonym poster: 4b0e669602457b797b68b4a8e0fdf788

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe å beymre seg over:)

• Liker 1
Skrevet

takk for støtte og hjelp alle sammen :)

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg over nei. :)

Jente - 19

Anonym poster: 940302e92669eb26aa92d199ce9ef2b1

Skrevet

Ingenting å bekymre seg over :-) Du har like stor som mannen min, og jeg har ingen problemer med å kjenne den for å si det sånn :-) Skjeden er jo veldig tøyelig også, og tilpasser seg etterhvert.

Lengden har forøvrig svært lite å si, da en skjede ikke er mer enn 10-12 cm lang uansett. Mer klarer du ikke å stappe inn :-) Har vært borti menn med veldig lang penis før, og det skapte mye problemer fordi jeg ble bunnet mye, og vi måtte tilpasse stillinger og tempo veldig. Det tar vekk mye av gleden...

Anonym poster: 906d7da7575dd1950cffee0092755656

Skrevet

Ingenting å bekymre seg over :-) Du har like stor som mannen min, og jeg har ingen problemer med å kjenne den for å si det sånn :-) Skjeden er jo veldig tøyelig også, og tilpasser seg etterhvert.

Lengden har forøvrig svært lite å si, da en skjede ikke er mer enn 10-12 cm lang uansett. Mer klarer du ikke å stappe inn :-) Har vært borti menn med veldig lang penis før, og det skapte mye problemer fordi jeg ble bunnet mye, og vi måtte tilpasse stillinger og tempo veldig. Det tar vekk mye av gleden...

Anonym poster: 906d7da7575dd1950cffee0092755656

men jeg får fort utløsning også da :) åssen reagerer jenta når jeg for utløsning etter 3-4 min når hun suger meg for eks .. litt flaut det også da:O?

Skrevet

Kjære Thomas

Sex er ikke noe man skal hverken bekymre seg for eller føle seg flau for. Ikke har du for liten penis og å komme etter 3-4 minutter er heller ikke uvanlig.

At du kommer kan tilskrives at dama gjør deilige ting med deg, og vil du holde lengre er det bare å ta pause og rette oppmerkosomheten mot dama. Da får du slappet litt av og er klar til å holde lengre. Dette er kun en treningssak og så handler det litt om å være smart i senga, både for din del og hennes del.

Nyt det, kos dere, bytt på stillinger og oppmerksomhet, og ikke minst snakk sammen i senga. Best for deg, best for henne og suverent for dere begge.

Lykke til :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...