Gå til innhold

Ny Tatovering klør

Fremhevede innlegg

Gjest Magenta
Skrevet

Hei! Jeg fikk min første tatovering for snart to uke siden (08.10). Det jeg lurer på er om hvor lenge det er normalt at tatoveringen klør? Min begynte å klø ca 4-5 dager etter jeg tok den å det klør noe helt forferdelig. Den er verken rød, hoven eller varm så jeg tviler på at det er noe "galt" med den. Men kløen er forferdelig irriterende, holder meg våken om natta:(( Noen som har samme erfaring? Hva hjelper å hvor lenge kan jeg regne med å gå med denne kløen?

Setter utrolig stor pris på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huden gror, derfor klør det, og du må for all del ikke klø for tatoveringen kan bli ødelagt og du kan får store sår. :)

Skrevet

Den klør til den så og si er ferdig grodd, alt ifra en til tre uker.

IKKE klø på den, klør det noe helt forjævlig kan du slå lett på den for å lindre kløen en liten stund.

Er huden hel og uten skorpe, kan du "dotte" bittelitt xylocain liniment (væskeformen, ikke salven) på den med en bomullsdott for å lindre kløen for noen timer.

Gjest Twelve12
Skrevet

Det er normalt at det klør

Det går ann å klappe på den. Det pleide å fungere for meg.. Men for all del ikke klø

Skrevet

Kjøp Bepanthen på apoteket, og smør tatoveringen med den. Den tar det meste av kløen, og tilfører fukt til tatoveringen, så resultatet blir bedre.

Anonym poster: 81f20185362ab9c13e48ece69c89a9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...