rosahelikopter Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 skal på konsert i helgen i oslo på rockefelleren, så jeg lurte på om noen kunne komme med noen gode tips hvor det er greiest og overnatte mtp at det må være nærme rockefelleren og kollektivtransport pris er ikke så nøye, men det må være litt fint. på forhånd takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 http://www.rsveiendom.no/ Anonym poster: 356473aa43b0429d84505e097fad5977
Gjest strykebrett Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Den beste dealen i forhold til Rockefeller vil jeg tro er Comfort hotel Xpress. Bra standard, like ved Rockefeller og Robinet, og billige priser.
MissStiles Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Anbefaler også Comfort Hotel Xpress. Kort vei til rockefeller. Ikke særlig dyrt heller.
Gjest lillekattepus Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 skal på konsert i helgen i oslo på rockefelleren, så jeg lurte på om noen kunne komme med noen gode tips hvor det er greiest og overnatte mtp at det må være nærme rockefelleren og kollektivtransport pris er ikke så nøye, men det må være litt fint. på forhånd takk for svar. Jeg er veldig glad i Scandic Vulkan, som ligger i Maridalsveien. Var her i sommer, og var veldig fornøyd. Fine og lyse rom med vindu fra gulv til tak, og veldig gode senger med fjernkontroll. Den eneste ulempen vi opplevde når vi bodde der var at de holdt på med utbygging osv. i bygget ved siden av, så det var litt bråkete om morgenen. Ellers var det også noen barer rett under hotellet, som jeg dessverre ikke fikk sjekket ut, da jeg var under 20 år. Buss 34 og 54 (nummer 54 har går også som nattbuss, N54) går rett utenfor, og det tar heller ikke lang tid å gå til Karl Johan. Nettsidene deres finner du her: http://www.scandichotels.no/Hotels/Countries/Norge/Oslo/Hotels/Vulkan/ Jente, 20.
Anglofil Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Veldig enig i Comfort Hotel Xpress, meget god standard, rimelig og sentralt. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå