Gå til innhold

Oppblåst 24/7 !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg FATTER ikke hva det er som feiler meg annenhver måned...har en mann som jobber offshore,og de siste gangene han er hjemme har jeg lagt merke til at det er et slags mønster som følger med..er konstant oppblåst når han er hjemme! Dvs fire uker! Spiser sunt,drikker masse vann,går mye tur osv... Å har ikke disse plagene i like stor grad når han er borte....jeg har så mye luft,og plages først og fremst av at jeg ikke er så komfortabel med å "slippe det ut" i nærheten av han. Når jeg prøver å få det ut på toalettet,så skjer det ingenting! Så fort jeg går ut av døren,så melder trangen seg...WTF!! Jeg holder på å bli gal... Igår trodde jeg at jeg skulle bli sprø. Gikk på do sikkert tre ganger - alle gangene hadde jeg avføring...det blir liksom aldri tomt?? Er det ikke avføring,så er det luft. MASSE luft..dette begynner å plage meg veldig mye..det ødelegger mye for meg intimt sett. Hva kan det være??

Anonym poster: acabd4718a572acc4a2725f9c21cec3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tru at det kan være det at du holder deg mer når du har mannen din hjemme, sånn at du da har mer luft i magen. Du må jo ikke fjerte foran han, men gå like ofte eller oftere på do når han er hjemme som når han ikke er hjemme. Det er da helt normalt å gå på do :) Men jeg skjønner at det kan være litt flaut for oss damer, men vi må jo tømme oss vi og!

Eller kan det være at du da spiser en litt mer usunn mat når han er hjemme enn når du er alene? Det blir ikke mer taco ol når han er hjemme? Selv om du ellers spiser sunt når han er hjemme.

Anonym poster: 63906665617b6d657ec5aacb1f948edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...