Hoppsi Deisi Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 i januar, tenker jeg å flytte til en by som er 9 mil unna der jeg bor nå. med begge ungene mine, to gutter på da 4,5 og 2 år. eksen min, og faren til disse ungene bor i den byen, samt eksens mor og resterende mor-familie. jeg planlegger å bo i hans leilighet i to uker i januar, og så la han bo der i 1-2 uker med ungene. omsorg delt 50/50 altså. og at det er ungene som har en fast plass å bo, ikke foreldrene som skyver ungene mellom seg. jeg tenkte da, i disse ukene hvor jeg ikke har ungene.. å flytte litt rundt om i europa...? jeg har sjekket økonomien, og den går med på det da vil jeg bo to uker med ungene, to uker i amster, en eller to uke med ungene, og en uke eller to i paris.. jeg har sjekket, og man kan få det ganske billig. såpass billigg at det er gjennomførbart.. om jeg er internettstudent fortsatt, og det vil jeg være hadde vært spennende å oppleve verden.. kanskje få nye venner, og nye interesser? eller er jeg gal? :s
Dagoberta Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Flytter eksen din ut mens du har ungene, eller skal dere bo sammen i perioder? Er barna vant til å bo hos faren sin, eller bør dere legge til rette for en tilvenningsperiode? Hvordan tenker du at du/dere skal bo når du er ferdig med studier? Jeg regner med det ikke er et veldig langt studie du tar, for kurs over internett er vel ofte av kortere varighet? Barn både trenger og fortjener stabilitet, så jeg tror det er viktig at du har en langsiktig plan, også for hvordan samværet skal fungere etter studietida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå