fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1721 Del Skrevet 12. oktober 2014 Men så kommer de dumme tankene :/ tenk om det er kjemisk eller at det blir en sa en gang til æææ bare ta meg til uke 12 nååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. oktober 2014 #1722 Del Skrevet 12. oktober 2014 Prøv å ikke tenke negativt, men jeg vil anta at du kan få tett oppfølging og tidlig UL grunnet tidligere historie. Ring din lege til uka Tillater meg å jeg! Dette er jo fantastiske nyheter. Er kjæresten din glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 12. oktober 2014 #1723 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ikke tenkt negativt, ta en dag av gangen. Vet det sikkert er vanskelig så mye du har vært igjennom, men prøv å ha troa 👼👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1724 Del Skrevet 12. oktober 2014 Prøv å ikke tenke negativt, men jeg vil anta at du kan få tett oppfølging og tidlig UL grunnet tidligere historie. Ring din lege til uka Tillater meg å jeg! Dette er jo fantastiske nyheter. Er kjæresten din glad? Kjæresten min tror jeg er sjokk... Haha jeg dro frem en stikka dress fra forrige gang vi var gravide, og g han den... Så sa jeg: denne vil du få bruk for i juni og han ble helt Stum og s bare: er det sant?! Er du sikker?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 12. oktober 2014 #1725 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Kjære, Kjære fionel. Jeg forstår deg så godt! Pga hva du (vi) har vært igjennom så er det veldig enkelt å tenke negativt, og det er jo for å beskytte oss selv. Forsvarsmekanisme. Skal ikke si at det avtar etter 12 uker siden iallefall hos meg har pessimisthjernen alltid vært tilstede, men sjangsen er jo veldig stor for at du blir mamma nå Mitt tips; prøv å ikke la det ta over tankene, ta en dag av gangen og for meg hjalp det også å ikke lese "hva skjer i denne uken", og tenke at "igår var jeg 6+3 og nå er jeg 6+4", da ble dagene så forferdelig lange. På en måte prøvde jeg å ignorere graviditeten litt frem til uke 12 (tok selvfølgelig folat, passet på mat ++) Endret 12. oktober 2014 av Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. oktober 2014 #1726 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gåsehud her å! Gratulerer så mye! Endelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 12. oktober 2014 #1727 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hurra!! Gratulerer så mye fionel!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1728 Del Skrevet 12. oktober 2014 Så ble det en ticker da.. skulle egnetlig vente til jeg var over de skumle 12 ukene men.. shit au! Tickeren og alle terminkalkulatorer jeg har prøvd viser 5+1 pga første dag i forrige mensen... Men jeg har litt lange sykluser og skulle hatt tanta i dag eller i morgen.. så er vel 4+1 ikke 5+1.... MEn får ikke gjort om på det inne på tickeren.... mens termin vil jo si at jeg er 5+1, men mtp når neste mens skulle kommet er jeg 4+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 12. oktober 2014 #1729 Del Skrevet 12. oktober 2014 Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg har lest! Gratulerer så mye! Endelig, dette fortjener du! Jeg forstår at de negative tankene kommer snikende, men du får prøve å tenke positivt! Denne gangen er det deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1730 Del Skrevet 12. oktober 2014 Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg har lest! Gratulerer så mye! Endelig, dette fortjener du! Jeg forstår at de negative tankene kommer snikende, men du får prøve å tenke positivt! Denne gangen er det deres tur! Takk jaa prøve å tenke positivt!! At NÅ har vi ventet lenge nok, så nå er det faktisk vår tur Koselig å høre fra deg forresten, alt bra hos deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 12. oktober 2014 #1731 Del Skrevet 12. oktober 2014 Takk jaa prøve å tenke positivt!! At NÅ har vi ventet lenge nok, så nå er det faktisk vår tur Koselig å høre fra deg forresten, alt bra hos deg ? Absolutt, det er deres tur! Og en junibaby da, perfekt! Det går veldig fint med meg. Veksler mellom å være flink student, og å smile for meg selv mens jeg tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1732 Del Skrevet 12. oktober 2014 Absolutt, det er deres tur! Og en junibaby da, perfekt! Det går veldig fint med meg. Veksler mellom å være flink student, og å smile for meg selv mens jeg tenker på dere Du er så god du <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. oktober 2014 #1733 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gratulerer! Dette skal gå bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 12. oktober 2014 #1734 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gratulerer!!! (snikleser som har fulgt med i ett år) 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1735 Del Skrevet 12. oktober 2014 Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1736 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kommer gravid dagbok snart! Tør bare ikke helt enda det kan fortsatt gå fryktelig gærent dette her =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. oktober 2014 #1737 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gratulerer SÅ masse! Måtte spira vokse seg sterk og stor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1738 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gratulerer SÅ masse! Måtte spira vokse seg sterk og stor!! Takk! Ja håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 12. oktober 2014 #1739 Del Skrevet 12. oktober 2014 GRATULERER kjære deg. For et mirakel ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #1740 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Herregud bare over natten så har puppene mine vokst som bare det!! (Her blir det bh shopping etter jobb) og kvisene jeg endelig var kvitt, har kommet tilbake fir fullt =P Men jeg har en del utflod, så går med konstant angst for at det er tanta som hE kommet... Men hun får ikke komme før etter sommeren!!! Endret 13. oktober 2014 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå