AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Har dere en god oppskrift på brownies?<3 En som smaker Toro brownies foreksempel, har søkt mye rundt på nettet men alle smaker sjokoladekake nesten. Anonym poster: 365f0a3bd81617d5e8c92afd2e5db4f9 1
Safira Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Denne synes jeg er god. Om den smaker torobrownies vet jeg ikke, men flere som liker toro sin liker denne godt! Du kan selvfølgelig droppe oreo, eller putte i noe annet (nøtter, sjokoladebiter). Den blir sprø oppå og seig i midten.
Britt Banditt Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=70852 Denne blir sprø og seig, sånn som brownies skal være, men det er viktig å ikke piske egg og sukker for mye (jeg pisker det bare bittelitt).
Hoppsideisann Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Brownies (amerikanske); 6 egg 8 dl sukker 3ts vaniljesukker 4,5dl hvetemel 300gr smeltet margarin 6ss kakao Rør sammen egg og sukker til en seig masse --> Ikke bruk miksmaster! Skal ikke bli til eggedosis. Bland i resten og rør alt sammen. Stekes i langpanne på 180grader i 25-35min, på nest nederste rille. Blir sprø utapå og våte inni. Disse pleier å forsvinne fort her hjemme Endret 17. oktober 2012 av Hoppsideisann
Frk. Belle Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg synes faktisk at brownies kun med kakao (ikke sjokolade) ligner mest på posebrownies (bare bedre!). Denne (som finnes i flere varianter på nettet) synes jeg er helt himelsk.. Pleier å kutte den i små treninger og servere "bite size brownies" Muligens kakaomengden bør redusere noe for å gi en mildere versjon som ligner mer på Toro sin (?).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå