AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har et problem, ganske stort problem og. Jeg har nettopp startet på vgs, for 3 gang tror jeg. De gangene har skolen gått rett vest, men jeg har aldri bedt om hjelp. Nå trenger jeg hjelp! Det gikk veldig bra i starten dette skoleåret, jeg gjorde lekser og møtte opp hver dag. Etterhvert ble det som det alltid har vært med skolen, jeg har begynt å bli lat og vil heller være hjemme enn på skolen. Klassemiljøet er fint, jeg har venner og trives, men det er det med å dra meg opp hver morgen.. Er jeg borte for mye, blir jo kjennskapen til klassen mindre, og de vil se på meg som en "taper" siden jeg ikke kommer. Jeg har selv lurt det unna, i og med at det er noen andre i min klasse som også har mye fravær. Jeg vet jeg kan redde skoleåret, vi er kun 2 mnd inn i det, og det er delt opp i terminer, men jeg trenger noen gode råd. Hadde blitt glad om noen kom med tips til å få opp motivasjonen. Motivasjonen så langt er t jeg må få en utdannelse, det er viktig, men noe annet? Anonym poster: 65def863579dc5d7ab562c33c0e9e150
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 ... at alternativet til å dra deg opp for å ta utdannelse, er å likevel måtte dra deg opp- for å gå til en underbetalt, kjedelig jobb? Det er nemlig ikke så mye mer morsomt! Anonym poster: 7e63685cac3b3f519c28b5726411138b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 TS - din latskap er det kun du som kan gjøre noe med. Anonym poster: 842b18172df95e4f532a6a2ba44e73da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå