Gjest Em Skrevet 22. mai 2004 #21 Del Skrevet 22. mai 2004 Det er mange som skriver at de har hatt gode erfaringer med engler og hjelpere - kan ikke noen skrive hva de opplevde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 22. mai 2004 #22 Del Skrevet 22. mai 2004 tusen takk for mangen fine svar. Til deg over. Jeg kan gi deg mitt svar på det du spør om ang. hva folk her inne har opplevd ang. engler. Jeg var på cellegruppe for noen mnd. tilbake. Når noen ber for meg, kjenner jeg en kraft som strømmer gjennom kroppen som jeg ikke har kontroll over. På grunn av dette, så faller jeg. Den kvelden kjente jeg at det var 3 stykker som tok i mot meg før jeg landet på gulvet. Når disse holdt meg oppe, opplevde jeg å ikke være direkte våken, men langt, langt vekke. Verken hørte eller så noen ting. Kjente bare mangen hender. Etter å ha blitt holdt en stund, ble jeg "bevist" igjen. Da lå jeg på gulvet. Det var ca. 6 stykker på møte den kvelden, men det var ingen av dem som tok i mot meg. Tro det eller ei. Jeg falt så fort på gulvet at ingen rakk rett og slett å ta imot meg. Det som skjedde var at rett før kroppen min landet på gulvet, så holdt englene sjelen min igjen en stund for å beskytte. En ut av kroppen opplevelse. En kropp uten sjel er ingenting, og KJENNER heller ingenting. Jeg fikk vite etterpå at hode mitt hadde vistnok smelt i gulvet. Men det husker ikke jeg. Og jeg hadde heller aldri vondt i hode etter dette. Så kan man jo tenke seg det selv. Å smelle i gulvet på den måten, ville alle fått vondt. Men jeg kjente ingenting pga. det jeg opplevde. Så kan jeg si også at så får hvem som vil tro på dette eller ikke, og spydige komentarer kan jeg også klare meg uten. Ha en fortreffelig lørdagskveld alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #23 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva er en cellegruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. mai 2004 #24 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er ei arbeids-/studiegruppe, som består av nokre få (for ein vag definisjon av 'få') som kjem i saman. I kristen samanheng gjerne for å studere Bibelen, og be m.m. Under krigen var motstandsrørsla delt opp i små motstandsceller osv. Danielle kan heller forklara nærare kva dei gjer i cella ho er med i, om ho vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå