Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. oktober 2012 #241 Skrevet 31. oktober 2012 Lutefisk og pinnekjøtt ja....
Støvkornet Skrevet 1. november 2012 #242 Skrevet 1. november 2012 Jeg kjenner ingen her, men må innrømme at det høres veldig koselig ut Blir nok en del merklige samtaler iløpet av den kvelden 1
Gjest Nica. Skrevet 1. november 2012 #243 Skrevet 1. november 2012 Jeg og BM2 skal spise pinnekjøtt og drømme oss tilbake til Vestlandet
Gjest NozMonster Skrevet 1. november 2012 #244 Skrevet 1. november 2012 Eg trudde det var snakk om Ustaoset eg. det er bare fordi du tydeligvis har lest mer i den idiotiske tråden til Silfen som riktignok lyser misunnelse! Ustaoset har vel blitt nevnt ca 5 ganger i denne tråden, og ca 793 ganger i Silfens tråd..
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #245 Skrevet 1. november 2012 ustaoset er bare en av mange plasser jeg har forsøkt fiske pris, men jeg har dessverre ikke fått noe svar der fra. jeg lover å komme sterkt tilbake med en fullstendig og helhetlig oversikt om hva muligheter vi har til hvilken pris før denne uken er over.
Cindi Skrevet 1. november 2012 #246 Skrevet 1. november 2012 ustaoset er bare en av mange plasser jeg har forsøkt fiske pris, men jeg har dessverre ikke fått noe svar der fra. jeg lover å komme sterkt tilbake med en fullstendig og helhetlig oversikt om hva muligheter vi har til hvilken pris før denne uken er over. Hvis du skal til Ustaoset så får vi ha julebord over Wordfeud da. Jeg sier meg enig med de som nekter å reise utenfor ring 3. Man må ha rømningsveier.
Gjest NozMonster Skrevet 1. november 2012 #247 Skrevet 1. november 2012 ustaoset er bare en av mange plasser jeg har forsøkt fiske pris, men jeg har dessverre ikke fått noe svar der fra. jeg lover å komme sterkt tilbake med en fullstendig og helhetlig oversikt om hva muligheter vi har til hvilken pris før denne uken er over. Men jeg ser ikke helt poenget, siden vi har funnet dato og sånn ca muligens et sted, og ihvertfall at det skal være i oslo...? .... 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #248 Skrevet 1. november 2012 Men jeg ser ikke helt poenget, siden vi har funnet dato og sånn ca muligens et sted, og ihvertfall at det skal være i oslo...? .... der har du for at jeg ikke følger med! ^^
Gjest BM2 Skrevet 1. november 2012 #249 Skrevet 1. november 2012 Jeg og BM2 skal spise pinnekjøtt og drømme oss tilbake til Vestlandet
Gjest BM2 Skrevet 1. november 2012 #250 Skrevet 1. november 2012 der har du for at jeg ikke følger med! ^^ Men hey! Du kan jo veien til Grønland, avdeling Oslo du Ja, vi forventer å se deg der Menne snakk med loren om lokale og sånne praktiske ting
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #251 Skrevet 1. november 2012 Men hey! Du kan jo veien til Grønland, avdeling Oslo du Ja, vi forventer å se deg der Menne snakk med loren om lokale og sånne praktiske ting finnes ikke den plass jeg ikke finner frem, bortsett fra i mitt eget kjøleskap!
pingu 78 Skrevet 1. november 2012 #252 Skrevet 1. november 2012 får en følelse av at de fleste kjenner hverandre jeg nå... er det vanlig med juleord? for alle?
Gjest BM2 Skrevet 1. november 2012 #253 Skrevet 1. november 2012 finnes ikke den plass jeg ikke finner frem, bortsett fra i mitt eget kjøleskap! Da har du aldri vert på ekspedisjon i en kvinnes håndveske
Gjest BM2 Skrevet 1. november 2012 #254 Skrevet 1. november 2012 får en følelse av at de fleste kjenner hverandre jeg nå... er det vanlig med juleord? for alle? Av alle som har meldt sin interesse har jeg møtt én, og det for mindre enn en uke siden
KaDust Skrevet 1. november 2012 #255 Skrevet 1. november 2012 får en følelse av at de fleste kjenner hverandre jeg nå... er det vanlig med juleord? for alle? Julebordet er for alle som vil, og det er mange her som ikke kjenner hverandre 1
Gjest NozMonster Skrevet 1. november 2012 #256 Skrevet 1. november 2012 får en følelse av at de fleste kjenner hverandre jeg nå... er det vanlig med juleord? for alle? ja, selvfølgelig er det for alle som vil. Vi hadde jo ikke laget en tråd på et offentlig forum om det ikke var for hvem som helst Noen kjenner hverandre bedre enn andre her, og noen kjenner ingen i det hele tatt.. Når du får litt flere innlegg innabords, så merker du fort hvor fort man bli både "kjent" og kjent med folk her inne.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #257 Skrevet 1. november 2012 noen kjenner noen, andre kjenner ikke hverandre i det hele tatt - og absolutt alle er velkommen! 1
pingu 78 Skrevet 1. november 2012 #258 Skrevet 1. november 2012 Får vi navneskilt med nickname da? det hørtes litt koselig ut faktsk..Gøy å møte nye folk..
pingu 78 Skrevet 1. november 2012 #259 Skrevet 1. november 2012 Av alle som har meldt sin interesse har jeg møtt én, og det for mindre enn en uke siden Ok. Men det er kanskje første julebord da?..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå