Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Per idag er jeg veldig fornøyd med metoden vi bruker her i heimen.. kommer nok ikke til å endre oppskrift uten at vi må tenker jeg.

men er jo greit å ha netflix i bakhånd dersom ting skulle bli nedlagt ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå bor jeg ikke i norge mer, men netflix er helt fantastisk og betaler glatt den lille prisen.

man får sett serier,filmer,dokumentarer,nyheter enkelt og greit på pc, tablet, mobil, konsoll.

elsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare filmer eller tvserier også?

Anonym poster: d78c0f125cb288d91228f8843f57df38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå bor jeg ikke i norge mer, men netflix er helt fantastisk og betaler glatt den lille prisen.

man får sett serier,filmer,dokumentarer,nyheter enkelt og greit på pc, tablet, mobil, konsoll.

elsker det.

Er det bare filmer eller tvserier også?

Anonym poster: d78c0f125cb288d91228f8843f57df38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kommer til å abonnere hvis de siste sesongene av seriene jeg følger med på kommer. Ser dårlig ut nå, men kommer vel etterhvert. =)

Akkurat nå har netflix bare to serier jeg følger med på.. =(

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser gjennom utvalget, men det må da være mer enn det som kommer opp når man trykker på feks TV? Kommer jo opp bare 18 serier.

Anonym poster: 46cd6c33557e0734add2572afe5e6e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at det kun finnes noen få sesonger av mange av seriene?

Anonym poster: 46cd6c33557e0734add2572afe5e6e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vente til de har den nåværende sesongens programmer. Jeg så f.eks. på Bones. Der har de bare til sesong 6, mens de har kommet til sesong 8 på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjennom utvalget, men det må da være mer enn det som kommer opp når man trykker på feks TV? Kommer jo opp bare 18 serier.

Anonym poster: 46cd6c33557e0734add2572afe5e6e9a

Bare 18?

her er det "tusen på tusen", men er kanskje andre ting som dukker opp i norge? ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes nettsida var ganske kronglete. Etter litt prøving og feiling fant jeg utrolig mange tvserier og et helt greit utvalg filmer og dokumentarer.

Jeg synes kanskje det var dumt at ting ikke var helt oppdatert på hvor mange sesonger osv, men det gjør meg ingenting.

Er det noen som vet om dette kun er nettleserbasert på pc/mac? Jeg trodde det var som spotify, et program!

(Vet at det er app på mobilen osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekka meg brukar som eg kjem til å ha ut året, men hadde det ikkje vore for at det var gratis veit eg ikkje om eg hadde gjort det. Foreløbig er utvalet ganske snevert, også syns eg sesongane heng litt for langt etter. For eksempel Weeds, den åttande og siste sesongen slutta for ikkje så lenge sidan i USA, men her har dei ikkje lenger enn fram til den sjette sesongen. Dexter har berre fire sesongar. Eg forventar ikkje at siste episoden skal vere der, men eg syns iallefall at den siste heile sesongen kunne vore på plass etter ikkje så altfor lang tid.

For all del, skal nok bli brukt, men eg håpar på at utvalet blir større etter litt tid. Eg saknar særleg HBO-seriar, men dei har vel planer om å lage sin eigen sak. Men til sjuande og sist er ikkje 79,- mykje å betale for dette. Men veldig greit med ei gratis prøveperiode på to og ein halv månad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i USA er netflix genialt, men tviler på at netflix vil slå gjennom i Norge, fordi seriene vil komme lenge etter og være gamle pga rettigheter.

Anonym poster: 5de28ba05a1b0fd67e89cd589390f81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i USA er netflix genialt, men tviler på at netflix vil slå gjennom i Norge, fordi seriene vil komme lenge etter og være gamle pga rettigheter.

Anonym poster: 5de28ba05a1b0fd67e89cd589390f81d

Virker slik, her er det jo nye filmer og serier, men noreg ser ut til å ha mindre og dårligere utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste er vel at den norske versjonen vil ha norske/skandinaviske filmer i sortimentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...