Gå til innhold

millimeter for milimeter blir magen større....


Char_lotte_mor

Anbefalte innlegg

huff hvor skal man begynne.

det er nå en uke siden jeg fikk den merkelige følelsen om at jeg var blitt gravid.

Jeg som skulle ha vært på ct undersøkelse og allt ,men ikke denne gangen nei.

Har lege time til uken som kommer,så da får vi se hvordan tilstanden er med meg og barnet som er så vidt unfanget....

ut i fra graviditetskalenderen til doktor online så har jeg termin 29 oktober,det er bare 2 etter min egen fødselsdag.....

det er noe skummelt med februar,jeg har vært gravid 2 ganger før og tro det eller ei så er det i februar jeg er fruktbar,min lille tulle som snart er 3,5 år ble unnfanget i begynnelsen av februar den som alldrig kom til værden ble unfanget i februar og nå så er dene unfanget i februar......

Er ikke det litt snodig?!

Uansett så er dette noe jeg gleder meg til,jeg vet ikke hva gubben sier for han er på farten og kommer ikke hjem før i morgen en gang.

Han vet at han skal bli far til en til men vi har ikke fått noe mulighet til å dele følelser og sånn ennda.

Han har vert borte rundt om en uke snart og jeg savner han så jeg holder på å gå ut av mitt godte kinn.

Jeg jobber som vikar innimellom på en skole i næheten,har ikke sakt noe der føler ikke at det er tid for det ennda,og så vill jeg forhøre neg om dette med yrkesrettetatføring før jeg beggyer tenke på andre ting.

Disse timene jeg jobber er bare for å komme meg ut og tenke på andre ting og få bort de depresive tankene som svimler rundt i hode mitt,og har gjort det i snart 3 år.

Mye å jobbe med ser jeg når det kommer til meg selv.

Tulla må i barnehage selv om det bare er deltidsplass så er det bra for henne å få avreagert med andre barn ol.

Og godt for meg som trenger litt vile fremover og så må vi begge bli vandt til å kunne være fra hverandre i blandt.

Hun er jo så god den jenta.....så kjærlig og gud hvor jeg gleder meg til vi blir 4 hun kommer til å være den stolteste søsteren i hele verden....

Nei dette skal bli koz nå kommer de posetive tankene snikende,dette lover bra kansje det er for at gubben er på vei hjem også ?!

Hunden sover for øyeblikket,og jeg skal snart pittle meg til sengs...

Har sovet så dårlig drømmt om babyer og fødsler om min sammboer og allt på en gang.

så var det denne røykingen som jeg måtte slutte med så brått,huff nei tror jeg legger meg ja sånn at røykesuget ikke klarer å nå meg igjenn.

huff, det er så mye jeg har lært fra graviditeten med Tulla ting som jeg vet jeg ikke skal gjøre nå denne gangen og ting jeg skal gjøre.

¤ skal bevege meg

¤skal ikke spise bare varm mat og gotteri

¤skal tenke på vekten og ikke komme opp i 100kg denne gangen

¤skal ta vare på meg selv bedre og ikke skjemmes graviditeten og mage og det som følger med.

¤jeg skal ikke jobbe når jeg vet at jeg ikke er i stand fysisk til å gjøre det

¤skal kjøpe litt og litt av babyting ol.

¤skal dele allt med min sammboer

¤Tulla skal få bli med på allt som hører graviditet til utenom fødslen da så klart.

en liten bitte baby....

har på følelsen at det er en gutt,vet ikke om det kansje er for tidelig å si men jeg er nesten helt sikker på det var det samme med tulla ..... viste det var en jente før jeg viste jeg var gravid omtrendt.

åååååå for en hyggelig tid vi har i møte.....

Kansje det er håp for at jeg blir gift også....hehehe...jeg frir ikke på skudårs dagen det skal være sikkert....

nei nå går øynene i kryss her og ordene også....

natta...så får vi se om jeg kommer innom i morgen.... natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: som dagbokskriver :danse:

Gratulerer med spiren. Håper samboeren din blir like glad som deg da. For det er jo et lite mirakel det som skjer :Nikke:

Håper dere får snakket skikkelig om det når han kommer hjem.

Skal blir gøy å følge med deg videre i svangerskapet. :kose:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Som dagbok skribent,og gratulerer med den lille spiren i magen. Dette blir kjempe spennende!! Gleder meg masse til å følge med på hvordan ting går,og hvordan mannen har tatt det!

Stor klem fra Lilletrollet(som venter på like resultater :ler2: ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...