sjonkelrolf Skrevet 16. november 2012 #21 Skrevet 16. november 2012 (endret) -overbrune primadonnaer -sosialistiske rødstrømper med "stygge" øyne, altså stikkende øyne (Man kan nesten se på øynene til en jente om hun er sosialist eller ikke) -150 kg tunge jenter med 1m i diameter over rompa og bart -jenter med hijab/niqab/burka -rosablogg-jenter ++++ Og viktigst av alt: JENTER SOM SIER EN TING OG GJØR NOE ANNET!!!! Det kalles LØGN! Endret 16. november 2012 av svendsenrobin
Gjest Yellow Taxi Skrevet 16. november 2012 #22 Skrevet 16. november 2012 - Feite damer - Høye damer - Damer med store pupper og/eller silikon - Damer med maskuline ansiktstrekk - Mørke damer (brunkrem/solariumsbrune vestlige kvinner og/eller helt sorte afrikanske) Personlighet: - Kvinner uten ambisjoner - Kvinner som røyker/snuser - Kvinner som må regelmessig ut på byen/feste. - Kvinner som drikker alkohol utover et glass vin til maten - Kvinner som spiser kjøtt - Kvinner som er religiøse - Kvinner som allitid må ha høye hæler, skjørt/kjole og en kubikkmeter med sparkel i ansiktet før de kan gå ut av huset. Ja, jeg er kresen
MrSmith Skrevet 16. november 2012 #23 Skrevet 16. november 2012 For meg er kombinasjonen sterke meninger, og samtidig være helt på jordet, det ultimate turnoff. Ellers, hvis jeg satte opp en lang liste, ville nok konklusjonen uansett blitt: full av små feil, kortsagt; sjarmerende feminin. Det er jo snart helg .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå