AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 ..... ? Anonym poster: 9de0518bace85b702c6a982527e8e2cc 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 -glamourmodell/blogg.no stilen (solariumstryne/blondt hår kombinasjon,se på meg jeg er en bad girl *tunga ut* attitude) -arrogant -sykelig overvekt -veldig hårete dametiss/vagina -for liten denim shorts -hårete armhuler -negativ mot subkulturer -sjalu -duckface -hårete legger -hårete tær Anonym poster: 35971a3e3fd29fc80cf7ba75c57512c0 7
Pene sko... Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) - Snusere. (Jish!) - Mangel på selvinnsikt. (Please, ta en titt i speilet. Ikke stol blindt på det bikkjekåte beilere med ølbriller sier til deg) - Grettenhet. - Damer som har ligget med mange menn over en lav sko. - Dårlig klesstil. (Ser ustelt ut) - Vulgær. - Lat. - Statusjegere. - Damer som kun ønsker seg en svigermors drøm fordi det er fornuftig. - Partyprinsesse. - Damer uten mål i livet. - Damer som gjør flaue stavefeil. - Ingen intellektuelle interesser. - Damer som alltid skal gråte krokodilletårer for å få viljen sin. De tårene lurer ikke meg. Det var alt jeg kom på i farten. Endret 16. oktober 2012 av Pene sko... 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Hun kunne dratt på årlig tur til Wunsiedel og jeg hadde ikke brydd meg om hun var pen. Anonym poster: db18707c8ce09bd2b064f62e22afda44
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 - Blonde jenter som er brunere enn litt naturlig norsk sommerbrun - Røyking - Dårlig skriftlig språk - Kvinner som ikke virker interessert i meg. Å spille kostbar og slikt fungerer definitivt ikke på meg (først og fremst fordi jeg har dårlig selvtillitt ). Anonym poster: f336dc8353003ff2529252fbf6d1f7ea 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 #Damer som har ligget rundt med gjengmedlemmer(innvandrere) #Sykelig overvekt Anonym poster: 65cfec05c20387fd551346f6c95df0c5 1
Steinar40 Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Personlighet:Egoisme.Gold-digger / utpreget materialistisk.Manglende evne til å forstå og tenke på andre.Ikke til å stole på.Løs og billig.Røyking.For mye fest og fyll.Oppmerksomhet-sjuk.Lat.Urimelig høy og frekvent latter. Utseende:Mørk hårete armer og bein.Fedme.For kort hår.Høyere enn meg.Ikke attraktiv nok.For mye sminke.Silikon, tatoveringer og botox. Holder det eller? hehe Endret 17. oktober 2012 av Steinar40 4
Gjest BM2 Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Dårlig hygiene Selverklært feminist Materialisme Nedrakking av andre mennesker Løgner Tunge parfymer Piercinger i nese, munn, bryster og kjønn. Religiøs Fanatisk dyre- og naturverner Lidenskapelig opptatt av PH, Robinson o.l. Abonnerer på Se&Hør o.l. Sladring Utpreget sofagris Tiltaksløs 5
Gjest Gunfreak Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har ikke så mye krav egentlig jeg, Rasister Homofobe Ektremte politiske meninger Ektremt religiøs På utseende har jeg ikke så mye jeg ikke liker, er ikke noe fan av store valker, de kan godt ha en del kilo mer enn standard, men når de får valker blir det for mye. Ellers er det ikke noe serlig jeg krever. 7
Eriks Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Ikke alle er dealbreakere: - Politisk ståsted til høyre for Høyre - Feminister - Karrierekvinner, stressede kvinner, eller kvinner som alltid skal ha noe å finne på (Hadde blitt gal av å bo med hun seksbarnsmammaen som stresser rundt hele dagen. Når det er sagt var hun gaske pen.) - Overvekt - Mange tidligere sexpartnere - Maskulin eller dominerende personlighet - Kort hår eller kort pannelugg - Epleform (smale hofter og/eller manglende innsving ved midjen) - Brede skuldre Endret 17. oktober 2012 av Eriks 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er enig i en del av det som er skrevet over, her er noen ting jeg kom på i farta. - "Gamer"-jenter som sier "lol jeg er så nerd XD", når de egentlig bare sitter og spiller casual spill som sims eller angry birds i sånn ca. 5 timer i uka til sammen. - Jenter som er alt for mainstream, og som gjør narr av alt som ikke er mainstream - De som verken har empati eller omsorg for andre mennesker - Smartinger som prøver å vise hvor intelligente og sofistikerte de er hele tiden. Slapp av av og til, alt er ikke en konkurranse - Religiøse jenter - Overvekt - Damer som setter veldig høye krav til alt, perfeksjonister, de som alltid må pusse opp et eller annet hjemme f. eks. - Alt som har med dårlig hygiene og skittenhet må selvsagt være under kontroll, ikke vær ekle - Røyk og snus - Jenter som er skikkelig høylydte og bæljer ut alt de skal si med utestemme innendørs f. eks. - De som er overlegne og mener at andre mennesker ikke er i deres "liga" - typiske arbeidsklassejenter som er for guttete i oppførselen (du trenger liksom ikke å bevise til meg at du kan "drekka mer" og skræve i sofaen med beina på bordet som en mann) - Lojale Apple-fanatikere (de som sverger til mac og iphone) Anonym poster: 6ac59e25f92921d7321ed05d6dc5618a 5
Påsagløggen Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Jenter som ikke sprer beina når jeg ber dem om det er turn off 3
Gjest Janus Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har en lang liste. Ikke akkurat nå. 1
Gjest imli Skrevet 17. oktober 2012 #14 Skrevet 17. oktober 2012 Er det turn off med Iphone og Mac? Den var ny... 6
Singha Skrevet 17. oktober 2012 #15 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) For mye/dårlig sminke. Ekstrem religiøsitet eller ekstreme politiske meninger. Veldig mange tidligere partnere eller ONS. Dramaqueens. Ekstremt materialistiske og/eller personer som kunne vært med på luksusfellen. Utålmodige. Endret 17. oktober 2012 av Singha 3
Pene sko... Skrevet 17. oktober 2012 #16 Skrevet 17. oktober 2012 - Verpesyke damer. - Humørsvingninger. 2
Hapa Skrevet 17. oktober 2012 #17 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Dårlig hygiene Kunnskapsløshet (må kunne diskutere politikk, historie, samfunn etc ellers blir det kjedelig fort) Tafatt Lat Dårlig økonomi (må ikke være rik, men bør ha god kontroll på økonomi og klare seg på egenhånd) Dårlig selvbilde (blir slitsomt å være sammen med i lengden) Ektrem overvekt (noen kilo ekstra gjør ikke noe, men det bør ikke hindre henne fra å gjøre ting i livet) TV-slave og sofagris Ikke takler litt motgang i livet Ikke i stand til å snakke for seg Veldig opptatt av å passe inn/følge alle andre Aldri trener eller er aktiv Humørsyk Må ha oppmerksomhet hele tida Var dette jeg kom på i farta. Har av erfaring lært at disse er turn-off for meg... Endret 17. oktober 2012 av Hapa 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 - Heste jenter -DÅRLIG SELVINNSIKT (f eks: venninne sier noe positivt bare for å være hyggelig, men er langt fra fakta. skaper feil selvbilde) -drar til ayia napa, kos osv for å pule random folk. -brifer med dyr/harry veske eks. (Louis Vuitton print på veske) -bruker pels - har ligget med 15 forskjellige gutter i en alder av 25 -overvektige damer klager over tynne modeller. dårlig forbilde osv. Se på deg selv. du fremmer ikke sunn livsstil. -naive jenter -overvektige damer som sier de er livsnytere(skyller på det) -rakker ned på tynne jenter for å føle seg bedre. f. eks EKTE jenter har former. modeller er anorektiske. Anonym poster: 35971a3e3fd29fc80cf7ba75c57512c0 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #19 Skrevet 17. oktober 2012 Jøss, var mye her jeg ikke visste var turn-off.. jeg har iPhone, så jeg er hvertfall turnoff Anonym poster: 8c052d6f0379e73f775b186cc42b9a8a 1
Gjest Leirviking Skrevet 16. november 2012 #20 Skrevet 16. november 2012 Jenter som vil forsøke å forandre deg. Ser ikke vitsen med å være sammen med mannen i det hele tatt da, når de åpenbart heller kunne funnet seg noen "bedre". Eiesjuk personlighet og veldig sjalu. Ellers er de aller fleste kvinner noen nydelige, interessante og gode vesener Mvh mann, 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå