Gjest lillekattepus Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg vet det finnes flere slike emner her på Kvinneguiden, men flere av disse begynner å bli såpass gamle at jeg valgte å opprette et nytt emne. Over til saken; jeg har akkurat flyttet til Oslo, og lurer på hvilke utesteder i Oslo som passer for en 20-åring? Jeg er interessert i et sted der jeg kan dra med venninner etter et koselig vors. Det er viktig at det er muligheter for å bli kjent med andre der, og sjekke gutter - altså ikke et altfor "rolig" sted der alle sitter i hvert sitt hjørne og slurper på en øl. Også lurer jeg på hvordan utvalget av utesteder er i ukedagene? Er det noen steder som er "greie nok" for ukefylla? Jente, 20.
Gjest Janus Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Ingen? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=655888 Jeg går sjeldent ut i ukedagene, men har inntrykk av at det er brukbart litt overalt. I hvert fall fra onsdag og utover.
Wonders Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Jeg vet det finnes flere slike emner her på Kvinneguiden, men flere av disse begynner å bli såpass gamle at jeg valgte å opprette et nytt emne. Over til saken; jeg har akkurat flyttet til Oslo, og lurer på hvilke utesteder i Oslo som passer for en 20-åring? Jeg er interessert i et sted der jeg kan dra med venninner etter et koselig vors. Det er viktig at det er muligheter for å bli kjent med andre der, og sjekke gutter - altså ikke et altfor "rolig" sted der alle sitter i hvert sitt hjørne og slurper på en øl. Også lurer jeg på hvordan utvalget av utesteder er i ukedagene? Er det noen steder som er "greie nok" for ukefylla? Jente, 20. jeg var på en i helgen som var pakket og r 'n b musikk. Det var aldersgrense 25 på skiltet så jeg trodde det også var tilfellet inne men men...Litt yngre enn det ja... Sawol https://www.facebook.com/#!/events/110243909146149/ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå