Gå til innhold

Utesteder (20+) i Oslo?

Fremhevede innlegg

Gjest lillekattepus
Skrevet

Jeg vet det finnes flere slike emner her på Kvinneguiden, men flere av disse begynner å bli såpass gamle at jeg valgte å opprette et nytt emne.

Over til saken; jeg har akkurat flyttet til Oslo, og lurer på hvilke utesteder i Oslo som passer for en 20-åring? Jeg er interessert i et sted der jeg kan dra med venninner etter et koselig vors. Det er viktig at det er muligheter for å bli kjent med andre der, og sjekke gutter - altså ikke et altfor "rolig" sted der alle sitter i hvert sitt hjørne og slurper på en øl.

Også lurer jeg på hvordan utvalget av utesteder er i ukedagene? Er det noen steder som er "greie nok" for ukefylla?

Jente, 20.

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet det finnes flere slike emner her på Kvinneguiden, men flere av disse begynner å bli såpass gamle at jeg valgte å opprette et nytt emne.

Over til saken; jeg har akkurat flyttet til Oslo, og lurer på hvilke utesteder i Oslo som passer for en 20-åring? Jeg er interessert i et sted der jeg kan dra med venninner etter et koselig vors. Det er viktig at det er muligheter for å bli kjent med andre der, og sjekke gutter - altså ikke et altfor "rolig" sted der alle sitter i hvert sitt hjørne og slurper på en øl.

Også lurer jeg på hvordan utvalget av utesteder er i ukedagene? Er det noen steder som er "greie nok" for ukefylla?

Jente, 20.

jeg var på en i helgen som var pakket og r 'n b musikk. Det var aldersgrense 25 på skiltet så jeg trodde det også var tilfellet inne men men...Litt yngre enn det ja...

Sawol

https://www.facebook.com/#!/events/110243909146149/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...