Gå til innhold

Froosh smoothie-noe muffens i den?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig glad i smoothiene fra froosh, men la merke til at det er EKSTREMT lang holdbarhet på disse flaskene. Og det virker litt merkelig iogmed at det står at den inneholder KUN frukt. Kjøpte en flaske i går, og den er holdbar til juni 2013:s Alle andre ferdigsmoothier jeg har kjøpt har ikke hatt holdbarhet i mer enn et par uker liksom..

Noen som vet hvorfor det kan være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet helt ærlig ikke, men smoothiene kommer veeeeldig dårlig ut på alle smoothie-testene jeg har sett. På grunn av sukkerinnholdet, tror jeg?

Anonym poster: a1714f14b4ed640200d3c8efe370f73c

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Smoothie med muffins i har en tendens til å bli veldig tyktflytende, så om du skal lage det er et tips og bruke masse vann så ikke maskinen din blir ødelagt.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet helt ærlig ikke, men smoothiene kommer veeeeldig dårlig ut på alle smoothie-testene jeg har sett. På grunn av sukkerinnholdet, tror jeg?

Anonym poster: a1714f14b4ed640200d3c8efe370f73c

Men det står jo KUN frukt på innholdsfortegnelsen.. Det står ikke om noen tilsetninger i det hele tatt.

Skrevet

Smoothie med muffins i har en tendens til å bli veldig tyktflytende, så om du skal lage det er et tips og bruke masse vann så ikke maskinen din blir ødelagt.

:roll:

Anonym poster: cd20645d20609ec49fc2fff47cc36189

• Liker 2
Skrevet

De hermetiserer den vel.

Anonym poster: ff1af74310d7969c01eff1736370da7f

Skrevet

Ugh, dette tilsetningsstoff-hysteriet må ta slutt.

Froosh-smoothiene er på glassflasker. Det betyr at de i mye større grad enn plastflaskeprodusentene kan pasteurisere og hermetisere - som AB over her nevner. Altså at de varmer opp innholdet til det punktet at det er sterilt, og dermed forsegler det i lufttette flasker. Som det ikke kan komme bakterier, mugg og denslags inn i. Fungerer på samme måte som hermetikk.

Anonym poster: 56f0e8627087ecaa6f0990893dcb5189

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...