Gå til innhold

Hva er den mest minneverdige tråden du har lest her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Her på KG finnes mange problemstillinger og temaer, og noen fester seg i minnet bedre enn andre.

Hvilken tråd mener du er den mest minneverdige? Det kan være fordi den var trist, morsom, fin, tankevekkende, en av disse absurde evighetsdiskusjonene, ja- alle mulige grunner.

Man kan selvfølgelig nevne flere tråder, men skriv gjerne litt om hvorfor tråden er bemerkelsesverdig, og link til tråden om du finner den igjen. :)

Anonym poster: 21545364ee28e7bae9d57c3bd0ca6d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden med hun som fant mannen sin i het omfavnelse med kameraten sin har virkelig festet seg i hukommelsen min.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd mener du er den mest minneverdige? Det kan være fordi den var trist, morsom, fin, tankevekkende, en av disse absurde evighetsdiskusjonene, ja- alle mulige grunner.

Denne, for den er både trist, morsom, fin og tankevekkende på en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ble svindla av typen sin, fant ut via nettbanken hans at han var dritrik eller noe. Fulgte tråden med hakeslepp.

Anonym poster: 174efc4a99692bba286735ea0cb401cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er ute etter gode KG.historier, så har vi hatt i alle fall er par tråder akkurat som denne før. Der blir definitivt alle de beste oppsummert :)

Anonym poster: 52506d0122f8fcfbe27038140bdeb932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Den tenkte jeg også på... Mistet mye av respekten for menneskeheten ved å lese den tråden.

Anonym poster: e707e12b1939aea11cdbffc5a51472ef

Ja jeg ble skikkelig satt ut.

så begynte jeg å innse hvor kjedelig å lite drama det er i livet mitt :sjenert: hihi

det verste jeg har gjort er misjonæren med kjæresten liksom bak låst dør :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble skikkelig satt ut.

så begynte jeg å innse hvor kjedelig å lite drama det er i livet mitt :sjenert: hihi

det verste jeg har gjort er misjonæren med kjæresten liksom bak låst dør :gjeiper:

Haha, da er det jo godt det er flere av oss som ikke lever like "spennende" som en del av de i den tråden :fnise:

Anonym poster: e707e12b1939aea11cdbffc5a51472ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som sitter fast her er den "hva er det slemmeste du har gjort" tråden. Det er det noen som virkelig har gjort fæle ting mot andre!

(men så lenge de er søte nok er det visst det samme hva de gjør mot andre.)

Anonym poster: 22d977ef7bf1c2e58333ec95f99bd076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om de som forsvarer vold mot Vågå-ordføreren.

Anonym poster: 0eb56b4ed26ef74bb66622ae72a08a40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solsmil

det er noen tråder jeg husker spesielt godt. De jeg husker med en gang, er:

- hun som var sint fordi søsteren hadde vunnet i lotto, og ikke ville dele. Den var sikkert troll, men ganske absurd likevel.

- Hun som ble svindla av kjæresten og fant det ut når han hadde glemt å logge av nettbanken

- "gullbæsj-tråden". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden med hun som fant mannen sin i het omfavnelse med kameraten sin har virkelig festet seg i hukommelsen min.

Waaat? Hva var det?

Anonym poster: 177d787a823c00443af3fad14324c436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...