Gjest ina Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Nå har jeg kommet til et punkt der jeg virkelig ikke klarer mer av denne store krokete tingen som er plantet mitt i ansiktet mitt, og derfor ønsker å gjennomgå en neseoperasjon. Jeg er 20 år og føler at jeg har ventet lenge nok. Helt siden jeg var liten har nesen min vokst helt annerledes enn andres, dette på grunn av slag mot den i oppveksten. Jeg vil påpeke at dette absolutt ikke er noe "Hollywood" press slik som de fleste unge i samfunnet har, tvert imot. Dette har plaget meg i mange år, men jeg kan ikke hjelpe å føle meg egoistisk med tanke på hvordan folk sulter og jeg plages av denne poteten midt i ansiktet. Med det sagt må jeg dele at er det blitt så ille at jeg nekter at folk tar bilde av meg, jeg tar de kun selv og redigerer de før de eventuelt legges ut på nett. Jeg plages også når jeg blir forkjølet, det er en "grop" som gjør slik at det som renner ut under slike omstendigheter, også blir liggende uten så mye følelse at det er der. Disse plagene er meget store. Har lagt merke til at det er her mennesker kan dele sin erfaring. Jeg bor nærme Oslo og dermed vil jeg gjerne høre erfaringer og eventuelle priser om steder her. Etter mye søk har jeg funnet ut at Oslo plastikkirurgi og Nobel Clinic er de som får best skryt, mens Bunæs og Colluseumklinikken får dårligst. Noen som vil dele erfaringer? Jeg trenger hjelp
Pernilla :) Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Hei, Hvor har du lest at Colluseumklinikken har fått dårlig omtale, isåfall hvilke kirurg? Jeg tror Nobel er greit, men jeg kjenner en som har operert der og resultatet hennes synes jeg ikke er noe bra. Hun er fornøyd da! Jeg er veldig usikker på hvilke kirurg jeg skal velge!
Gjest Katarina Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Jeg opererte nesen på Nobel for ca 2 år siden og jeg kan nok ikke ærlig si at jeg ville valgt den klinikken igjen.. De er veldig profesjonelle og sikkert flinke kirurger men jeg følte meg ikke HØRT, om du skjønner? Jeg kom dit med store komplekser da jeg hadde en stor nese og en innover hump på den, typ ørnenese, men i stor utgave.. forferdelig. Uansett, jeg hadde jo selvfølgelig ønsker og så for meg hvordan min nye perfekte nese skulle se ut, og den jeg fikk var...helt ok.. normal.. men langt i fra det bildet jeg selv hadde i hodet. Jeg kan forstå at min nese sikkert var en utfordring å operere og at det kanskje var derfor han ikke fikk den så "perfekt" som jeg ønsket. Men når jeg betalte 40. 000 kroner for det, så synes jeg faktisk at jeg fortjener et resultat som er akkurat det jeg ønsket. Som sagt ble ikke resultatet i det hele tatt DÅRLIG, nesen min i dag er ikke utenom det vanlige stor eller noe lignende, men det var ikke det resultatet jeg ønsket og det resultatet jeg (prøvde) å forklare kirurgen at jeg ønsket. Mens jeg for eksempel forklarte at jeg ønsket tuppen litt buet oppover, fordi jeg syns det er feminint og søtt, nektet legen å gjøre dette og nesen min fra profil nå er bare helt rett. Som sagt, det er ok, men ikke det jeg betalte for. Jeg sparer nå penger for å utføre min andre neseoperasjon, på en annen klinikk uten tvil, og håper på å endelig få den nesen jeg ser for meg og ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå