Gå til innhold

Mine fantasier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to ganske like fantasier. Jeg føler meg litt unormal, men det er sikkert helt vanlig.

Den ene er at jeg skal dra til en tattovør for å få piercing i nippelen og nedentil. Han ber meg om å vente mens han henter noe. Da kler jeg av meg helt naken. Han kommer tilbake og blir sjokkert. Han skal prøve å ta piercing på meg men blir distrahert. Han begynner og slikke meg og vi har sex i stolen hans.

Den andre er egentlig veldig lik. Bare med en mannlig gynekolog. Jeg sitter og skræver i stolen, da han synes jeg er sexy og begynne å slikke meg.

Hva er deres fantasier?

Anonym poster: 702582130665dd7232ee0fe163dc9888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg har sex med kjæresten så må jeg ha den fantasien om at exen min som er også en venn av han tar meg i rompa.. Jeg klarer ikke å få orgasme uten det bildet her og det er såååå frustrerende og flaut :(

Jeg elsker kjæresten min overalt på jord, og ville aldri gjort dette til virkelighet.. Huff...

Anonym poster: 87a6129973a709fece646d1b6fe25fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to fantasier inne på bloggen min her på kg, blir for mye å klippe og lime.

For tiden koser jeg meg med en gangbang-fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er sammen med et par, og uten at det er "bestemt" på forhånd så koser vi med hverandre alle tre, mmf bi altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Coolaid

Syns ikke det var noe unormalt med fantasiene dine i det hele tatt. Tenk om du visste hvor mye dirty saker og ting folk gikk og tenkte på... tror det er mye rart der ute..rart er ikke det samme som unormalt. Det kommer ann på øynene som ser.

Jeg har alltid fantasert om å bli forført og opplært av en kvinne som er en del år eldre enn meg selv. Tror jeg har hatt denne fantasien siden jeg var gutt i tenårene. Eller så fantaserere jeg litt om at kona skal lure meg til å ha sex med en kvinne som hun har med hjem.. litt sånn type bundet til sengen med bind for øynene...og ikke vite at det er en annen... men så ane litt at ting ikke er helt vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ofte fantasert om at 3 menn elsker med meg samtidig. At dem tenker og får meg til å føle med den deiligste kvinnen i verden akkurat da i senga. Med en mann mellom beina og han slikker og slikker meg, han andre som suger den ene puppen min og tredje som suger og slikker meg på andre puppen og slikker på halsen min og ansiket mitt...bare leker og leker med meg..får meg komme med orgasmen min....ooohhhh tenk om dettte var mulig:)

Anonym poster: ee71aba8262002295a1d7ce1ca4f3b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...