AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg reagerte også på dette da jeg så det på tv, husker ikke om det var God kveld norge eller Senkveld. Men han har i alle fall en stalker og driver å kontakter henne sporadisk fordi han vil hjelpe henne. Han har også laget en sang om henne. Ikke en positiv sang vel og merke. Han synger noe som "Leave me alone" elns og har på seg en tvangstrøye. Jeg vil tro at en såpass syk stalker tar denne låta som et stort kompliment. Han erkjenner jo henne på en måte. Hun har jo også fortalt han at hun ikke blir såret siden han ikke har møtt henne enda.. Så nettopp at kjendis.no skriver om dette også. http://www.kjendis.no/2012/10/15/kjendis/alexander_rybak/melodi_grand_prix/musikk/tv_og_medier/23885050/ Det jeg lurer på er om han egentlig bare liker denne oppmerksomheten hun gir han? Han virker så naiv synes jeg. Virker som han skryter og er stolt av dette. Hva tenker dere? Er det rett det han gjør? Tenker spesielt det med sangen... Anonym poster: 5d23ad9888458584da1238474e9e56f4
BaconSnacks Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Selvfølgelig liker han det. Han er narcissist. 3
Niennas Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Tråden er ryddet for avsporing. Niennas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå