Gjest HunterLady Skrevet 16. oktober 2012 #21 Skrevet 16. oktober 2012 Hei! Haha, tror dere det blir lekkert på fylla? Huff, haha, får prøve!! Lurer på hvordan folk kommer til å reagere.. Anonym poster: c0fb8fbc768c9d947869370867b65233 Du skal jo tross alt fjerne alt av hår på hodet. Tror til og med en femåring kunne gjort det lekkert! Er jo bare til å fyre maskinen over hodet, ikke noe hokus pokus! :D
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2012 #22 Skrevet 16. oktober 2012 DO IT! DO IT! Jeg har 6-års jubileum om en uke til. Jeg er fanatisk opptatt av håret mitt, og min største drøm er å få sånn hår som Tornerose. Det var i 2006, håret var slitt. Kom hjem fra syden og skulle til frisøren. Hun klippet feil og stygt. Jeg ble så stressa at jeg ikke klarte mer, så jeg ringte venninna mi, som hadde skallet seg før, og lurte henne med. Det var helt fantastisk å gjøre det, det kjennes virkelig ut som en ny start, nesten som å bryte en ond sirkel, det er noe av det lureste jeg har gjort. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke var tøff nok til å la folk se det, og dermed begynte alpeluene å hope seg opp i skapet mitt. Spesielt er dette lurt for dem som vil ha langt hår, men som har så slitt at det ikke er noe å spare på. Skal til frisøren på torsdag. Denne gangen tar jeg ca 2,5 cm. Jeg har ikke så mye igjen før jeg har Tornerosehår nå. Lykke til, og hold oss oppdatert! (og regn med at det blir mye hår, man har mer hår enn man tror) 1
Adhara Skrevet 16. oktober 2012 #23 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tok alt håret en gang. Merkelig følelse, og meget kaldt Luer ble min beste venn Kunne dog aldri tenkt meg å gjøre det igjen, passet ikke ansiktet mitt i det hele tatt
Gjest Blue Jeans Skrevet 16. oktober 2012 #24 Skrevet 16. oktober 2012 Miley Cyrus har drit kult hår nå! Ganske kort, og kunne aldri hatt det selv, men håret er jo kult det.
Gjest Olseen91 Skrevet 16. oktober 2012 #25 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg ville heller klipt en veldig kort frisyre : -) Helt skinna er virkelig fælt på damer! Mange tøffe korte frisyrer, og du vil jo likevel få en ny start da, på en måte.
Gjest Chin Skrevet 16. oktober 2012 #26 Skrevet 16. oktober 2012 Jenter som skinner seg? Det er stygt, ekkelt, lesbete, shabby, lite forfengelig. Jaja, hver sin smak. Anonym poster: 6bbfbbe0f4167d858b22fced1affb00a Men det som gjør det så flott at vi er ikke alle her på jorden til for å tilfredsstille deg, kult ikkesant? =D 6
Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #27 Skrevet 16. oktober 2012 Synes det er råkult med skinna hår på damer! Hadde gjort det selv om jeg ikke hadde hatt arr i hodebunnen. 1
Binta Ba Skrevet 16. oktober 2012 #28 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har også skinna meg helt. To ganger, faktisk. En gang som 14åring, andre gang som 22åring. Det er..befriende. Og jeg smilte faktisk når jeg så meg i speilet første gang. Har du lyst, har du lov:)
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2012 #29 Skrevet 16. oktober 2012 Jenter som skinner seg? Det er stygt, ekkelt, lesbete, shabby, lite forfengelig. Jaja, hver sin smak. Anonym poster: 6bbfbbe0f4167d858b22fced1affb00a Hvem sier det?? Det var ikke stygt på meg, ei heller var det ekkelt. Jeg er 100% heterofil (selv om jeg noen ganger ønsker at jeg var lesbisk), jeg kan ikke kalles shabby og jeg er over gjennomsnittlig forfengelig.
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2012 #30 Skrevet 16. oktober 2012 Jenter som skinner seg? Det er stygt, ekkelt, lesbete, shabby, lite forfengelig. Jaja, hver sin smak. Anonym poster: 6bbfbbe0f4167d858b22fced1affb00a Hvem sier det?? Det var ikke stygt på meg, ei heller var det ekkelt. Jeg er 100% heterofil (selv om jeg noen ganger ønsker at jeg var lesbisk), jeg kan ikke kalles shabby og jeg er over gjennomsnittlig forfengelig.
Stueloff Skrevet 17. oktober 2012 #31 Skrevet 17. oktober 2012 Gjør det! Synes det er utrolig tøft gjort og kan se veldig stilig ut Er fristet til å gjøre det selv, men har spart og tatt til takke med stygge sparesveiser så lenge nå og vet jeg vil angre siden jeg har aller mest lyst på langt hår.
Professor Orm Skrevet 17. oktober 2012 #32 Skrevet 17. oktober 2012 Gjør det! Synes det er utrolig tøft gjort og kan se veldig stilig ut Er fristet til å gjøre det selv, men har spart og tatt til takke med stygge sparesveiser så lenge nå og vet jeg vil angre siden jeg har aller mest lyst på langt hår. Jeg gjorde det, for å så spare til langt hår. Ble veldig fint når det vokste ut igjen.
Gjest Badabing Skrevet 17. oktober 2012 #33 Skrevet 17. oktober 2012 Kjenner to jenter som har gjort det, og selv synes jeg begge nesten ble overjordisk vakre. De var pene fra før av, men ansiktstrekkene kom frem på en helt annen måte. Hadde jeg vært tøff nok selv, ville jeg gjerne gjort det da jeg var litt yngre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå