Gå til innhold

Mettende kjøpebrød?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av forskjellige grunner har jeg en lengre periode ikke mulighet til å bake brød selv. Nå spiser jeg tre skriver grønn Fria, men jeg blir så fort sulten igjen selvom kcal er ganske høyt i brødet. Jeg tåler ikke å spise mye brød, men når jeg baker med Semper pleier det å gå helt fint med to store skiver om dagen.

Altså, hvilket brød metter mest? Jeg må ha lavest mulig innhold av hvetestivelse.

Anonym poster: 04c539e743f400eaadce85f158ddce04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mesterbakeren-grovbr%C3%B8d.jpg

Dette brødet har 80 eller 90% grovmel. Veldig mettende og godt :)

Skrevet

Jeg syns istidbrødet metter bra.

Skrevet

Hvor får man Istidsbrød? Aldri hørt om før... Ligger det i fryseren sammen med Fria, eller får man det på bakeriet?

Anonym poster: 56861fbc6df09f54e10fdd2a5d43bc42

Gjest Badabing
Skrevet

mesterbakeren-grovbr%C3%B8d.jpg

Dette brødet har 80 eller 90% grovmel. Veldig mettende og godt :)

Dette kjøper alltid vi også. Eneste kjøpebrødet som er godt. :) Ellers kjøper vi dansk rugbrød, men det har en såpass spesiell smak at man blir litt fort lei.

Skrevet

Av forskjellige grunner har jeg en lengre periode ikke mulighet til å bake brød selv. Nå spiser jeg tre skriver grønn Fria, men jeg blir så fort sulten igjen selvom kcal er ganske høyt i brødet. Jeg tåler ikke å spise mye brød, men når jeg baker med Semper pleier det å gå helt fint med to store skiver om dagen.

Altså, hvilket brød metter mest? Jeg må ha lavest mulig innhold av hvetestivelse.

Anonym poster: 04c539e743f400eaadce85f158ddce04

Nå vet ikke jeg hvordan de glutenfrie brødene de steker selv på ICA Supermarked er, men det er verdt å prøve? Da kan du jo få deg brødkort, så blir hvert 5.brød gratis.

Skrevet

Ehm hvordan kan noen starte hets i en brødtråd ? :klo:

Anonym poster: 0b61537c74cd8b264859e6e5d8969fc1

Skrevet

Ehm hvordan kan noen starte hets i en brødtråd ? :klo:

Anonym poster: 0b61537c74cd8b264859e6e5d8969fc1

Kanskje noen ble litt for ivrige på morgenbrødet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...