Genesis Skrevet 17. oktober 2012 #21 Skrevet 17. oktober 2012 Dette reagerte jeg også på. Tolket dem sjeldent som noe annet enn useriøse. Damer som bare trengte en rebound eller noe i den duren. Min hypotese: En grunn til at mange krysser av på dette er fordi de har møtt på for mange halvdesperate menn som er gifteklare etter første date. De fleste jenter/kvinner liker å ta det litt med ro, og foretrekker at det er litt uformelt i startfasen før man blir ordentlig kjent. Dessuten er det jo et minste felles multiplum både for de som faktisk ønsker noe langvarig, eller noe mer casual. Enkelte er sikkert også redde for å bli sett på som enten for trauste eller for løse ved å velge de andre variantene.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #22 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg krysset av for "flørt som kan utvikle seg", selv om det strengt tatt er et langvarig, gjerne livslangt forhold jeg har som mål. Litt fordi jeg synes det høres litt for kategorisk ut å skrive langvarig forhold - for krevende i bli kjent-fasen, kanskje? Har vel også hatt muligheten åpen for å bli kjent og ha det hyggelig uten å tenke så langt framover, selv om jeg merket ganske fort etter at jeg begynte å date (etter et langt forhold) at jeg faktisk ikke gidder å involvere meg halvveis i noen Hvis jeg havner på Sukker-kjøret igjen kommer jeg kanskje til å endre til langvarig forhold. Fikk uansett mest seriøse henvendelser... Pene Sko: Det er ikke rart livet ikke er enkelt hvis du vil ha 4-5 damer, strengt tatt trenger du jo ikke mer enn en Anonym poster: e7a370cd96f1e1eefaf20393cb524421
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #23 Skrevet 17. oktober 2012 Ganske facinerende det med at gutter og jenter har tolka de alternativene så forskjellig. Jeg har som jente kryssa av på det nettop av den grunn nevnt over her; vil gjerne bruke tid på å bli kjent og la ting evt skje naturlig hvis det er noe mer. Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå