AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Gir opp altså. Et stort flertall av de jeg legger litt ekstra merke til på sukker er fra alle andre store byer enn oslo. Bor åpenbart på feil plass. Jo lavere matchtall vi har, jo mer liker jeg utseendet deres. Og profilen forsåvidt. Sånn bortsett fra det er det jammen ganske mye rart innpå der. Anonym poster: c44a14373cf8cdbc6eb1322afe7ce0ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Klassisk eksempel på at du vil ha noen andre enn de du egentlig passer med Du vokser det muligens av deg etterhvert. Når det gjelder folk bor jo 70 % av alle på sukker i Oslo. Anonym poster: dfea88123dc85d74b9a473667f95e51f
Gjest Gunfreak Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Sukker er festlig, lagde en profil jeg er 100% sikker på ingen vil like, bare for å se hva som skjer når man er ærlig! 3
Gjest O___o Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 sukker ble for meg bare en påminnelse om hvorfor jeg TRIVES som singel. jeg er generelt psychomagnet, men på sukker tok det AV. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Må si det er mye rart der ja. Og de fleste er bare ute etter en ting når man møter de selv om de ikke vil innrømme der selv. Anonym poster: 0eb72f9596d53d2b0cad2a3283f8cf73
Gjest Gunfreak Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Må si det er mye rart der ja. Og de fleste er bare ute etter en ting når man møter de selv om de ikke vil innrømme der selv. Anonym poster: 0eb72f9596d53d2b0cad2a3283f8cf73 Kanskje du ser på feil folk! Ser det er vedlig mange damer som skriver flørt som kan bli noe seriøst! Selv har jeg at jeg ser etter et forhold, 1
Pene sko... Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Ser det er vedlig mange damer som skriver flørt som kan bli noe seriøst! Dette reagerte jeg også på. Tolket dem sjeldent som noe annet enn useriøse. Damer som bare trengte en rebound eller noe i den duren.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Dette reagerte jeg også på. Tolket dem sjeldent som noe annet enn useriøse. Damer som bare trengte en rebound eller noe i den duren. Virkelig? Jeg er dame, og har hatt dette på min profil, men mer da som at jeg ikke har behov for å rase inn i noe nytt forhold, vil da det litt pent, bli kjent og se hvor det bærer... Kanskje jeg burde endre på den da...Hmmm... Anonym poster: ac41e2c1612361c1178eb6ce55d98196 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Virkelig? Jeg er dame, og har hatt dette på min profil, men mer da som at jeg ikke har behov for å rase inn i noe nytt forhold, vil da det litt pent, bli kjent og se hvor det bærer... Kanskje jeg burde endre på den da...Hmmm... Anonym poster: ac41e2c1612361c1178eb6ce55d98196 Oi, jeg og! Er absolutt ute etter noe seriøst og langvarig men tolket også det alternativet som at jeg ikke vil rushe inn i noe for en hver pris. Det må jo starte i det små Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f 2
Gjest Gunfreak Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Hva heter dere på sukker da? ventuelt send meg en pm eller noe?
Strixvaria Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Sukker gir mye gratis underholdning da, dét skal det ha 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Ja. Men hvordan skal man møte noen da? Er jeg nødt til å begynne å være full ute på byen igjen? Er aldri i situasjoner hvor jeg kan bli kjent med mannfolk - og hvis jeg er det så er jo alle opptatt virker det som. Eller uoppnåelige. Veitdasøren jeg. Har ikke spurt. Bruker ganske lang tid på å falle for noen. Har liksom kokt ned til i det siste at nettet er tingen, da kan man titte litt i ro og fred, møte vedkommende uten for mye "forstyrrende" og ta det derfra. Har møtt et par stykker - og det har jo absolutt vært gode opplevelser, var allrighte folk. Men ikkenoe mer. Og det øser ikke over av folk der inne jeg kunne tenke meg å møte. Så da mister jeg litt håpet. Dessuten syns jeg det er vanskelig - for jeg føler at hvis man bestemmer seg for å møte en derfra, så ligger det så innmari i kortene at man skal finne ut av om man kan bli kjærester. Det ødelegger mye av den naturlige greia for meg og kan faktisk ødelegge noe som kanskje kunne blitt en gnist hvis det hadde vært i en vanlig setting. Men i vanlige settinger møter jeg jo ingen. Tap-tap-situasjon. Sånn. fint å klage litt på morgenkvisten. Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f
*Vilje* Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Vet hvordan du har det. Jeg har allerede gitt opp sukker. Menn jeg liker går ikke mye på by'n og alle single, interessante menn på jobben er veldig mye yngre. En "how to find your guy" coach på nett har som punkt nummer 1 å oppsøke menn der de er i fritiden. Så tenkte jeg i første omgang skulle ta et klatrekurs siden jeg tydeligvis tiltrekkes av mange menn som klatrer... litt mindre slitsomt enn å dra på toppturer! Du kunne jo prøve å gjøre noe lignende? Hva tror du menn du tiltrekkes av gjør i helger og på fritiden? 1
Amanda C. Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 Føler sukker er så userriøst. En venninne av meg er der bare for å få seg ligg. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Virkelig? Jeg er dame, og har hatt dette på min profil, men mer da som at jeg ikke har behov for å rase inn i noe nytt forhold, vil da det litt pent, bli kjent og se hvor det bærer... Kanskje jeg burde endre på den da...Hmmm... Anonym poster: ac41e2c1612361c1178eb6ce55d98196 Oi, jeg og! Er absolutt ute etter noe seriøst og langvarig men tolket også det alternativet som at jeg ikke vil rushe inn i noe for en hver pris. Det må jo starte i det små Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f Jeg også. Artig at guttene oppfatter det helt motsatt av det det er ment... Jeg har forresten også stort sett tiltrukket meg rare folk på Sukker. Men nå har jeg faktisk fått god kontakt med en skikkelig ålreit fyr. Vi har ikke møttes ennå, men det er nok ikke så lenge til. Tror begge sitter og venter på at den andre skal ta initiativ Man må altså være litt tålmodig og bruke litt tid. Han jeg har kontakt med nå kontaktet jeg selv. Før har jeg mer vært passivt medlem, bare innom når jeg ser jeg har fått en melding. Anonym poster: a9d7bced304318c18421646ebd8f9c8f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #16 Skrevet 17. oktober 2012 Med "Mye rart" mener jeg ikke at jeg har blitt kontakta av så mange psychoer, men når jeg ser gjennom folk så er det så innmari få som er min type. Ja, det sier kanskje mer om meg. Men har inntrykk av at det er stort flertall av sånne halvjålete selverklærte kule menn der. Med fancy sveis, eller åpen skjorte, eller masse drinker i i hånda på bildene, ja you get it. Og det helt motsatte. Savner alle de fine søte, sympatiske, morsomme, halvnerdene i mellomsjiktet. Og det er her sted kommer inn. De gangene det dukker opp fine søte sympatiske morsomme halvnerder så er de fra trondheim, eller bergen eller lignende. I oslo er det bare metroseksuelle partysvensker som liker å trene hardt, feste og ellers mekke bil og le av Kristian Valen. Huff. Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f 2
*Vilje* Skrevet 17. oktober 2012 #17 Skrevet 17. oktober 2012 Med "Mye rart" mener jeg ikke at jeg har blitt kontakta av så mange psychoer, men når jeg ser gjennom folk så er det så innmari få som er min type. Ja, det sier kanskje mer om meg. Men har inntrykk av at det er stort flertall av sånne halvjålete selverklærte kule menn der. Med fancy sveis, eller åpen skjorte, eller masse drinker i i hånda på bildene, ja you get it. Og det helt motsatte. Savner alle de fine søte, sympatiske, morsomme, halvnerdene i mellomsjiktet. Og det er her sted kommer inn. De gangene det dukker opp fine søte sympatiske morsomme halvnerder så er de fra trondheim, eller bergen eller lignende. I oslo er det bare metroseksuelle partysvensker som liker å trene hardt, feste og ellers mekke bil og le av Kristian Valen. Huff. Anonym poster: 171a39fbe56e9841cae45bc09468a19f Halvnerder er også min type, så veldig enig.... De er en sjelden rase på sukker i hvertfall.
andy capp Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 Så bra det er damer som liker halvnerder (kanskje er jeg mer enn halv nerd og...) Mitt inntrykk er at damer er veldig overfladiske, opptatt av den barske mannen med sixpack og hele pakka... Jeg er nok ikke veldig høy, ikke slank (men heller ikke bælfeit), kan ikke skryte av at jeg løper rundt i skog og fjell ved en hver anledning, liker sofaen litt for godt til det, men trives i friluft når jeg kommer meg ut. I forhold til nerdefaktoren sp henger nok mye igjen fra ungdomsårene. Star Wars, Ringenes Herre, Hobbiten osv... Har nok fortsatt litt i det sporet der og det gjelder nok også musikkfronten. Nå er det indoktrinering av ungene som gjelder, så det spilles Metallica, Queen, Guns 'n' Roses og lignende så ofte som mulig. Når man i tillegg er godt plantet i jorda og ikke tror på noe som ikke kan bevises vitenskapelig og har to unger annenhver uke, så føler jeg at jeg faller litt utenfor "malen" på enkelte av disse nettsidene. Hadde profil på et par slike sider for en tid tilbake, men ikke nå lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #19 Skrevet 17. oktober 2012 Er ikke aktiv på sukker nå, men jeg synes det var mange nerder/halvnerder der? Kanskje de bare hadde god match med meg fordi jeg faktisk er nerdete selv. Uansett fikk jeg stort sett henvendelser fra menn jeg har felles sære interesser med Og møtte en del, uten noe særlig klaff. Skjønner jo at man blir lei, og at settingen kan være kunstig. For meg hjalp det litt å tenke at møtene var først og fremst for å bli kjent, ikke kjærester. Samtidig blir det fort vanskelig når en treffes flere ganger, hvis den ene trenger mer tid og den andre er klar for å kaste seg i det, nettopp fordi det er en "skal vi bli kjærester"-kontekst. Men potensiell solskinnshistorie: jeg hadde ikke spesielle forventninger til den siste sukker-daten min, han virka oppegående og litt frampå, men bildene sa meg lite og han hadde ganske nylig blitt singel. Det ble et kjempehyggelig møte som så førte til fler - jeg kan ikke huske sist jeg var så forelska og sikker på at dette er bra (og forhåpentligvis fortsetter å være det) Anonym poster: e7a370cd96f1e1eefaf20393cb524421
Pene sko... Skrevet 17. oktober 2012 #20 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Men en ting som er gjennomgående for alle er at ingen er sannferdige om seg selv. De gir et bilde av seg selv som et glansbilde på alle mulige måter. Selv appellerer jeg kun til en liten gruppe damer pga mine interesser og ikke minst klesstil. Av 100 er det kansskje 4-5 stykker som kunne fungert. Livet skal ikke være enkelt. Endret 17. oktober 2012 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå