AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 Var på kino med hun i går, venninnen hennes var også med og hun hadde med seg en gutt. Jeg satt mellom jentene med venninnen på høyre siden av meg og kameraten hennes bortenfor. Kameraten hennes var visst en hun hadde holdt på litt med. Under filmen strøk hun meg flere ganger på kneet og låret. Prøvde å vri meg litt vekk fra henne og dytte bort hånden hennes, men hun begynte igjen etter en liten stund. Bør jeg si ifra til jenta jeg dater, eller burde jeg vente med å si noe? Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95
Gullhøna Skrevet 27. oktober 2012 #22 Skrevet 27. oktober 2012 Huff, for ei dårlig venninne. Jeg syns du kanskje først kan ta det opp med henne det gjelder, å spørre henne hvorfor hun holder på sånn. Fortell henne at du liker venninna og at du ikke liker at hun holder på sånn som hun gjør. Fortell henne at du syns det er forkastelig at hun snakker sånn som hun gjør om venninna si. Det hun sa var jo ikke for å "advare" deg. Og nå prøver hun seg itillegg. Hvis det ikke virker som det går igjennom til henne når du tar det opp med henne, syns jeg du skal fortelle det til "gråmusa". Lykke til! Håper du oppdaterer oss på hvordan dette går!
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. oktober 2012 #23 Skrevet 27. oktober 2012 Det der er så klassisk at det har blitt et sjekketriks å vie oppmerksomheten til den "stygge" venninna for å få den pene. Men dette er ikke bare ei som ble litt satt ut, dette er ekstremt. Hun gjør det bare fordi hun vil "vinne", hun trenger å vite at hun er den mest attraktive. IKKE fall for det. Synes ikke du trenger å ta det opp med hun du dater helt enda, men den dagen hun venninna klarer å få deg på tomannshånd igjen og prøver seg på noe tull så si helt klart ifra. Ikke noe snill "hadde det ikke vært for at jeg dater venninna di.."-greie, bare si rett ut at du ikke er interessert i det hele tatt, hverken i henne eller i å høre dritt om venninna. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #24 Skrevet 4. november 2012 Ikke for å røske opp en gammel post, men var på fest hos venninnen hennes i går, sammen med hu jenta og før festen startet og alkoholen begynte å renne tok jeg en prat med venninnen hennes. Det første hun spurte om når vi kom på tomannshånd var hvordan det gikk med X (jenta) og om jeg likte henne til tross for "problemene" hennes som hun nevnte første gang vi møttes. Jeg gjorde som Cuntzilla foreslo over og sa at jeg ikke ville høre henne si sånne ting om X og at jeg ikke var interessert i henne (venninna). Jeg vet ikke om det gikk inn eller ikke, men når jeg hadde sagt det så hun stygt på meg og gikk ut av rommet. Hun snakket ikke til meg resten av kvelden heller, men satt å ga meg stygge blikk, så jeg kan jo håpe på at hun ikke gjør noe sånt igjen. Interessant nok så kom jeg i prat med ei annen venninne av X litt utpå kvelden og hun sa jeg måtte passe meg for venninna til X, at hun var ei slu kjæring, var vel ordene hun brukte. Vet ikke hva som lå bak dette, det var jo sent på kvelden og vi var alle beruset. - TS Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #25 Skrevet 4. november 2012 Jeg synes absolutt du skal si ifra til hun du dater om hvordan venninna oppfører seg, når hun er såpass drøy som hun har vært hittil, og du i tillegg har "fornærmet" stoltheten hennes bør du vel si ifra før hun finner på å lyve om deg til "venninnen" sin for å "ta igjen"..? Anonym poster: bc6e9c13a745209fc4bd678e24fee120 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #26 Skrevet 6. november 2012 Ikke for å skremme deg TS, men det kan hende hun vil ha "hevn" nå og begynner å snakke dritt om deg til hun du dater. Vær obs på at det kan skje. Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #27 Skrevet 7. november 2012 Sykt, jeg tror hun begynner å snakke stygt om deg siden hun fikk klar beskjed om at du ikke var intressert i henne. Når hun er ei slik type jente så vil hun gjøre det med andre også deg. Så jeg ville prøvd å komme henne i forkjøpet å sagt spurt dama di litt om hvordan forhold har du og venninna di og at du syns det er noe som er rart og at du ble litt satt ut, men glad for at jeg valgte å ikke høre på det fordi jeg liker deg veldig godt. Og så forteller du den/de episodene som har oppstått. Si at hun kan velge å tro på hvem hun vil, men at du ikke finner deg i at noen snakker negativt om andre. Anonym poster: 142c3caae2defad517ce468e6a26e284
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #28 Skrevet 7. november 2012 Sykt, jeg tror hun begynner å snakke stygt om deg siden hun fikk klar beskjed om at du ikke var intressert i henne. Når hun er ei slik type jente så vil hun gjøre det med andre også deg. Så jeg ville prøvd å komme henne i forkjøpet å sagt spurt dama di litt om hvordan forhold har du og venninna di og at du syns det er noe som er rart og at du ble litt satt ut, men glad for at jeg valgte å ikke høre på det fordi jeg liker deg veldig godt. Og så forteller du den/de episodene som har oppstått. Si at hun kan velge å tro på hvem hun vil, men at du ikke finner deg i at noen snakker negativt om andre. Anonym poster: 142c3caae2defad517ce468e6a26e284 Jeg skal til henne i morgen, bør kanskje ta en prat med henne om dette da. - TS Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #29 Skrevet 8. november 2012 Så spurte hva slags forhold de hadde, som hun sa de var venninner men ikke beste venninner. Jeg fortalte hva hun hadde sagt og gjort og at jeg slutt tok det opp med henne. Først trodde hun egentlig ikke på meg,men sp forsto hun kanskje hvorfor noen av de guttene hun hadde møtt plutselig ikke hadde tatt kontakt med henne mer, etter de møtte venninnen hennes. Hun ble veldig lei seg, men takket for at jeg faktisk sa i fra og hun skjønte det var vanskelig for meg om jeg i det hele tatt skulle si noe eller ikke. Hva som skjer mellom de nå, blir deres sak. Jeg og jenta har det iallefall fint sammen -TS Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 4
Midnanne Skrevet 9. november 2012 #30 Skrevet 9. november 2012 Leste tråden nå, og vil bare si at jeg synes du har takla situasjonen på en usedvanlig bra måte
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #31 Skrevet 9. november 2012 Så bra gjort av deg, fint at det går bra og nå har du sikret deg mot onskapen som kan komme utenifra (hun venninna) som vil prøve å legge kjepper i hjulene for dere. Godt å høre at dere har det bra. Lykke til videre Anonym poster: 142c3caae2defad517ce468e6a26e284
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå