AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 på lørdag var jeg på byen sammen med noen kamerater. Jeg fikk øye på søt jente som satt sammen med ei venninne, etterhvert fikk jeg mannet meg opp til å gå bort til henne. Vi snakket en stund også gikk hun på toalettet. Når hun var borte begynte venninnen hennes å snakke masse dritt om henne. At hun var emosjonelt ustabil og masse sånt. I tillegg begynte hun å stryke meg på låret og armen. Hun stoppet før hun jeg egentlig snakket med kom tilbake fra toalettet og jeg fortsatte og snakke litt med henne og fikk til slutt nummeret hennes. Men jeg ble litt satt ut av venninnen hennes, som baksnakket henne mens hun var borte. Har sms-et litt med hun jenta og hun virker ålreit, men er det noen her som har opplevd noe liknende som venninnen gjorde? Eller har gjort noe sånt? Det virket foressten som om det var hun som baksnakket henne som fikk mest oppmerksomhet fra guttene ellers, hun var veldig dollet opp, mens hun jeg snakket med var mer en "grå mus" som noen kaller det. Mer stille og rolig. Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 5
Snikk Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Høres ut som et klassisk tilfelle av ei som er så usikker på seg selv at hun rakker ned på andre i den tro at det skal få henne til å virke bedre. 15
Gjest Lenni20 Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 sånne jenter er fæle.. uff, så trist at hun jenta har en sånn venninne,! Men om du føler du fikk kontakt med denne jenta, så kjør på 7
Gjest -Ninni- Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) på lørdag var jeg på byen sammen med noen kamerater. Jeg fikk øye på søt jente som satt sammen med ei venninne, etterhvert fikk jeg mannet meg opp til å gå bort til henne. Vi snakket en stund også gikk hun på toalettet. Når hun var borte begynte venninnen hennes å snakke masse dritt om henne. At hun var emosjonelt ustabil og masse sånt. I tillegg begynte hun å stryke meg på låret og armen. Hun stoppet før hun jeg egentlig snakket med kom tilbake fra toalettet og jeg fortsatte og snakke litt med henne og fikk til slutt nummeret hennes. Men jeg ble litt satt ut av venninnen hennes, som baksnakket henne mens hun var borte. Har sms-et litt med hun jenta og hun virker ålreit, men er det noen her som har opplevd noe liknende som venninnen gjorde? Eller har gjort noe sånt? Det virket foressten som om det var hun som baksnakket henne som fikk mest oppmerksomhet fra guttene ellers, hun var veldig dollet opp, mens hun jeg snakket med var mer en "grå mus" som noen kaller det. Mer stille og rolig. Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 Klassisk tilfelle av sjalu 'venninne'. Hvilken kompetanse har hun uansett til å uttale seg om at andre er 'emosjonelt ustabile'? Var hun psykologen hennes også? Nei, hvis du likte henne, bli kjent og gjør deg opp din egen mening. Kanskje burde du også tipse henne om denne såkalte 'venninnens' oppførsel. Endret 15. oktober 2012 av -Ninni- 6
Noteknekk Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Høres ut som hun ble sjalu på oppmerksomheten fra deg og ville skyve den over på henne selv. 6
sebra Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Det er ikke hva jeg ville kalt en venninde. For å si det sånn hadde jeg ikke tatt det hun sa for god fisk. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Den jenta må kvitte seg med hun vemmelige venninna! og det fort! Jeg har hatt en sånn venninne i 20år og lite viste jeg at hun manipulerte meg. Det er tegn på manipulering den vemmelige venninna driver med. Hun ga deg dårlige vibber så. Ta kontakt med hun "kjedelige" og gi hun det hun fortjener =) Alt har en mening her i livet <3 Anonym poster: c1954dae0c921c5e8df85eee44d9bf9f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Har pratet med hun jenta og vi skal møtes på torsdag og ta en kaffe sammen Men burde jeg si ifra om hun venninnen hennes? Kanskje ikke med en gang men etterhvert, for alt jeg vet kan det jo hende hun hadde drukket litt mye. -TS Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 1
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Har pratet med hun jenta og vi skal møtes på torsdag og ta en kaffe sammen Men burde jeg si ifra om hun venninnen hennes? Kanskje ikke med en gang men etterhvert, for alt jeg vet kan det jo hende hun hadde drukket litt mye. -TS Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 Trukke akkurat at det er noe sjakktrekk å begynne med å rakke ned på venninna hennes, nei. 3
makkapakka Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er den venninna som rakket ned på venninna mi som var på do. Du skjønner at jeg er mye penere enn henne, derfor skal du legge an på meg ikke på henne. Så jeg syns jeg skulle si det til deg, siden du ikke hadde vett til å se det selv den kvelden. Jeg rakker ikke bare ned på venninna mi, du vil få gjennomgå du også, bare jeg får tak i hva som er feil med deg! 3
Gjest Reza08 Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 Synes hun du i utgangspunktet pratet med virket svært ålreit. Jeg liker folk som kan snakke og diskutere saker, uten at jeg må intervjue dem. Hun er verdt å satse på. Hun andre dama synes jeg gikk litt langt i å fortelle sånne saker, det er litt synd. Men hadde vært vanskelig å motstå hvis hun hadde begynt å stryke meg over alt. Men avvent situasjonen litt, bli bedre kjent med dama, så kan du hinte om det i et senere tilfelle. Bare bli så godt kjent at du føler deg trygg på at hun ikke blir sur eller alt for lei seg. Ønsker deg lykke til med dette.
kulu-kulu Skrevet 19. oktober 2012 #12 Skrevet 19. oktober 2012 Virker som en dårlig venninne ja. Om hun er slike hun beskriver,så er det jo skikkelig dårlig gjort av henne å ødelegge for jenta du pratet med. Folk kan faktisk bli "frisk" fra "balaster" ( fant ikke bedre ord for øyeblikket). Hvordan gikk det forresten på torsdag?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #13 Skrevet 19. oktober 2012 Gøsj, hadde en sånn venninne:\ Men ikke ta det opp på første daten nei, og som du sier kan det jo hende hun bare hadde drukket for mye(selv om det ikke er en unnskyldning). Så kos deg heller sammen med jenta du, så kan man ta de litt mer intime tingene etterhvert:) Anonym poster: 034cbefdf0c0e29ef08c65671b24d6e9 1
Tibbie Skrevet 20. oktober 2012 #14 Skrevet 20. oktober 2012 Ah, har vært borti dette mange ganger! Har selv en slik (ex)venninne. Hun ble vell litt sjalu. Jeg elsker forresten at du går for denne "grå musa"!! Det viser den venninna, det 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #15 Skrevet 20. oktober 2012 Du møtte ikke disse to i Grimstad, vel? Jeg har ihvertfall en veninnde og en exveninnde som passer perfekt inn i historien din. Det den ekle veninnen sa, er med stor sansynlighet ren løgn. Den som er ustabil er nok hun selv! Anonym poster: bfb57f6de66e721cd811b86fe47e4037 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #16 Skrevet 21. oktober 2012 Nei, det var ikke i Grimstad. Det gikk bra på torsdag, vi snakket om alt og ingenting egentlig. Hun er ei virkelig ålreit jente, morsom, smart, interessant å snakke med og utrolig søt. Nevnte ikke venninnen hennes, det passer vel heller å gjøre når vi har kjent hverandre litt lenger. Skal møte henne igjen på tirsdag Anonym poster: 3727b29b1d082697ebda00f85c7a7f95 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 Ånei, finnes desverre flere slike "veninner" rundt om kring.. Men det hørtes jo ut som om dere to fant tonen kjempe bra! Så hyggelig!! Anonym poster: bfb57f6de66e721cd811b86fe47e4037
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 Ei eksvenninne av meg baksnakket meg sånn på videregående. Jeg viste jo ikke om det før hun hadde holdt på sånn i noen år. Jeg var veldig sjenert og stusset over hvorfor guttene mistet så fort interessen for meg, jeg trudde at jeg var verdens kjedeligste person helt til jeg fikk høre hva hun sa til guttene. Da var vårt vennskap over! Hadde venninna vært en god venninne så hadde hun ikke fortalt slik til mannfolk for å advare hvis venninna er psykisk ustabil, da hadde hun heller håpet at venninna finner seg en fyr som godtar at hun er den hun er. Så venninna løy garantert! Hun du dater bør få vite dette men kanskje ikke ennå, da blir hun kanskje å ta venninna sin side. Anonym poster: 7f953bf09734d825b66e1b21364dcb37 2
Arlandria Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 Det virker ofte som om det er de med "tykkest maske" (mest dollet opp) som er mest usikre... Man forteller ikke slikt til den nye flørten til venninna, om man ikke er den med problemene selv. Du gikk for den som ofte kommer som nr2, og hun ble nok litt satt ut av det. Men hey, det er mye moro i en grå mus også! Hun virker kjempesøt, og ønsker deg alle lykkeønskninger! 1
Loki Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 har opplevd akkurat det samme. NØYAKTIG det samme. første møtet var helt likt, virka som hun ble sinnsykt sjalu fordi jeg var mer interessert i den "grå" venninna hennes enn hu. Senere da jeg var med jenta og vi ble med venninna hennes og daten hennes på nattklubb så presterte hun å stappa hånda si ned i buksa mi, mens jeg holdt hånda til daten min og hun holdt daten sin i hånda. fant ut etter litt tid at venninna var ekstremt usikkert og kronisk deprimert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå