Gå til innhold

Fortitudes treningsdagbok!


fortitude

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å skrive treningsdagbok da. Syns det er veldig greit å ha et sted å skrive ned fremgang osv. Har prøvd med blogg alt for mange ganger, og det ender alltid med at jeg slutter eller glemmer av det.

Kan vel kanskje begynne å fortelle litt om meg selv?

Jeg er ei jente på 21 år, jobber som frisørlærling, og da er det jo greit å vedlikeholde kroppen litt, med tanke på skader man kan få innen yrke. Har jobbet som det i 2,5 år, og senebetennelse i høyre håndledd har jeg allerede hatt...

Men over til litt mer trening og kroppsrelatert. Jeg trener mandag til fredag, og har eget treningsprogram. Går over 12 uker, og etter uke 12 begynner jeg på uke 1 igjen. Da jeg begynte med programmet, veide jeg 67 kg, og hadde kroppsfett på 23%.

Gru-gleder meg til å veies og måles igjen etter uke 12, men det blir spennende å se hvordan det har gått :smilorange:

Edit: Skrev feil på vekt da jeg begynte. 67 kg, ikke 65 kg.

Endret av fortitude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle skrive hvordan treningen siden mandag har gått, siden jeg ikke har skrevet noe siden da.

Trente styrke på mandag og i onsdag, og kondisjon på tirsdag og i dag.

Har mistet bittelitt motivasjon i det siste, men tenkte over det mens jeg trente i dag faktisk, hva som egentlig motiverer meg. Det er mange som ser på bilder av kjendiser/andre mennesker som trener, og får motivasjon fra det, men har merket at det ikke fungerer for meg. Men har da endelig funnet ut hva som motiverer meg :biggrin:

Når det gjelder kosthold går det veldig bra, spiser det jeg skal, rent og sunt. Spiser et annet måltid på lørdager da, som pizza, burger, lasagne o.l. Men det skal da være lov å kose seg med et måltid, når man er flink ellers :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider