Gå til innhold

For trang skjede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 16 som nettopp har hatt sex med kjæresten min første gang. Vi har vert sammen lenge, han har hatt 5 sexpartnere, - og jeg 0.

Vi brukte lang tid på forspillet, og jeg både ridde ham og han var overst. Problemet er at det var ganske ubehagelig (noe jeg var forberedt på) - Men han kom ikke lenger inn enn ca 4 cm uansett hvor hardt vi prøvde.

Er det normalt, og burde jeg "øve" på egen hånd med en dildo eller lignende? Eller tror dere det var psykisk? (Jeg var ikke bevisst nervøs..)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er forresten ikke unormalt stor i bredden, kanskje litt men..

Skrevet

Helt normalt. Prøv med glidemiddel neste gang om mulig. Brukte selv flere forsøk med min første partner og jeg har ikke noe spesielt stort utstyr, men det var plent umulig å komme inn skikkelig. Vil nok som sagt gå bedre om dere har mulighet til å ta i bruk glidemiddel. Hvis ikke går det seg til etter et par to-tre forsøk.

Anonym poster: c45e740220c6c67c35724a8b544969da

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som om du har en seiglivet jumfruhinne. Om det fortsatt ikke går så ta deg en tur til legen. Legen kan ordne det på null komma niks.

Skrevet

Fint å høre, takk for svar. Men jeg trodde ikke det hadde noe med jomfruhinnen å gjøre da han kom ca 4 cm inn i meg? Eller?

Skrevet

Det går seg nok til etterhvert. Jeg er ikke akkurat stor, og jeg hadde samme problem med min første kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre. Andre erfaringer?:)

Skrevet

Min erfaring er at når jeg ikke har hatt sex på en stund, blir jeg nesten jomfru igjen! Er akkurat som det utvider seg når man har noe oppi litt oftere. Prøv igjen flere ganger :) det utvider seg til slutt :)

Skrevet

Men det var så å si UMULIG å få den lenger inn enn 4 cm... Er det normalt?

Skrevet

Men det var så å si UMULIG å få den lenger inn enn 4 cm... Er det normalt?

Nei, enten var du helt tørr, eller så er ikke vaginaen din lenger enn 4 cm. Helt seriøst. Hvis den først har kommet inn typ 4 cm, blir det ikke PLUTSELIG trangere lenger inn...

Anonym poster: c87a0babe0fd3eb8c051e3baa62a67ae

• Liker 1
Skrevet

Sitter ikke jomfruhinnen der da eller noe? Tviler veldig sterkt på at vaginaen min er 4 cm.....

Skrevet

Sitter ikke jomfruhinnen der da eller noe? Tviler veldig sterkt på at vaginaen min er 4 cm.....

Klarer du å få en finger lenger inn enn 4 cm? Hvis det problemet vedvarer, synes jeg du skal gå til lege.

Anonym poster: c87a0babe0fd3eb8c051e3baa62a67ae

• Liker 1
Skrevet

Har du samme problemet når du feks skal sette i en tampong?

Det høres mest ut for meg som du spenner musklene i underlivet,

uten å helt være klar over det.. Dette er noe jeg har slitt med selv, og

mitt tips til deg er å skaffe deg ett leketøy å prøve ut med, for å gjøre

kroppen mer vant til penetrering, og at kroppen skal kjenne at det ikke

trenger å være vondt. Det er nok litt dette det bunner i, at du var redd

for at første gangen skulle gjøre vondt, og spente deg.. Ta tiden til hjelp,

og hjelp deg selv å slappe av ved å bevisst slappe av i musklene der nede.

Lykke til!

Skrevet

Har du samme problemet når du feks skal sette i en tampong?

Det høres mest ut for meg som du spenner musklene i underlivet,

uten å helt være klar over det.. Dette er noe jeg har slitt med selv, og

mitt tips til deg er å skaffe deg ett leketøy å prøve ut med, for å gjøre

kroppen mer vant til penetrering, og at kroppen skal kjenne at det ikke

trenger å være vondt. Det er nok litt dette det bunner i, at du var redd

for at første gangen skulle gjøre vondt, og spente deg.. Ta tiden til hjelp,

og hjelp deg selv å slappe av ved å bevisst slappe av i musklene der nede.

Lykke til!

Det var akkurat det jeg kanskje tenkte, at det er psykisk? Jeg var egentlig ikke nervøs i det hele tatt, men det kan jo ha vert ubevisst. Vet ikke hva jeg skal gjøre da..

Skrevet

Første gangen jeg hadde samleie med kjæresten(og de neste gangene etter det) føltes det som den gikk veldig kort inn. Dette gikk seg til litt fra gang til gang til han kom helt inn ;) Nå etter at vi har vært sammen i over fem år er det null problem, men av og til når vi har gått en lengre periode uten sex kan det være litt "treigt" for ham å komme helt inn samme hvor våt jeg blir. Men det går bare man tar det forsiktig.

Skrevet

Første gangen jeg hadde samleie med kjæresten(og de neste gangene etter det) føltes det som den gikk veldig kort inn. Dette gikk seg til litt fra gang til gang til han kom helt inn ;) Nå etter at vi har vært sammen i over fem år er det null problem, men av og til når vi har gått en lengre periode uten sex kan det være litt "treigt" for ham å komme helt inn samme hvor våt jeg blir. Men det går bare man tar det forsiktig.

Fint å høre! Tusen takk for svar :):)

Skrevet

Første gangen jeg hadde "sex" gikk den ikke inn i det hele tatt, hadde ikke sjangs. Men når vi hadde prøvd endel ganger så gikk den til slutt inn, og etter det har det gått helt fint. Må nok bare fortsette og prøve og gi det litt mer tid, så skal du se det går seg til. Er helt normalt :)

Anonym poster: ad4888af6e659ad90df8aa219b77e57e

Skrevet

Den gikk ikke inn i meg første gangen heller. :) Bare ett par cm.

Etter flere prøveforsøk så gikk det.

Anonym poster: c8246139c643ee1baf17317187c61763

Skrevet

Skjedekransen ("jomfruhinnen") sitter bare et par cm innenfor skjedeåpningen.

Når det kommer til samleie så gjør øvelse mester. Hvis du har samleie flere ganger vil du etterhvert oppdage at det blir enklere. Å ikke få penis helt inn de første gangene er helt normalt, selv om man føler seg tilstrekkelig våt og avslappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...