mutte Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er det noen andre som opplever at magen trøbler seg når en jobber nattskift? Jeg jobber 7 nattskift på rad og etter 3-4 stk blir magen helt tullete. Blir kvalmen og får sterk mageknip. Har tenkt på at det er lurest å spise måltider til vanlige tider, men syns det er litt vanskelig å ikke spise på natta. Noen som har noen gode forslag på hvordan en holder magen som normalt?
lillemeg90 Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Så du spiser ikke på natta når du jobber?eller misforstår jeg nå?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Det er vanlig å bli litt uggen i magen når man jobber natt. Men du bør spise noe i løpet av natten, hvis ikke er det ikke rart magen blir vrang. Ingen tunge måltider, men knekkebrød, youghurt, salat, suppe e.l. Både jeg og flere kolleger har god erfaring med en activia pr natt for å¨stabilisere magen. Ellers er det viktig med nok vann, og ikke for mye kaffe. Anonym poster: 0e15ff8a1f912175e62dd89e9738399f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå