Pussicat Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Jeg gråt en del i natt og øyelokka mine hovna opp. Det har skjedd før og er ikke unormalt. Men da jeg stod opp i dag var dem like hovne. Jeg er redd. Hvorfor går ikke hevelsen ned?
Gjest Lady-M Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Hvis du har sovnet med hovne øyne, er det ofte slik om morgenen også. Slik er det med meg. Det er ikke farlig, hevelsen går ned i løpet av dagen. Kaldt vann eller avkjølende øyekrem hjelper litt på hevelsen.
Pussicat Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2004 Jeg håper inderlig at hevelsen går ned i løpet av dagen. Jeg har vært oppe i 3 timer eller noe sånt nå og den har fortsatt ikke gått ned. Gikk kanskje ned så vidt det var etter at jeg vaska meg i ansiktet, men den har stått stille siden da. Jeg var vel oppe i 1 time etter at jeg slutta å grine, så jeg la meg med hovne øyne ja. Jeg og samboeren min skal ut og spise i kveld, så jeg håper jeg ser ok ut til da. Vi har vært sammen i 4 år i dag. Veit ikke om jeg har noen avkjølende kremer...
Gjest Lady-M Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Ta et par isbiter i en klut el. og la de ligge litt på øynene. Grattis med 4års dagen! :-)
Gjest Myumi Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 En øyemaske som du oppbevarer kaldt i kjøleskapet er noe alle jenter bør ha.
Pussicat Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2004 Takk! :-) Jeg tok en kald klut på i stad og så smurte jeg øyelokka med fuktighetskrem og det hjalp litt. Virker ikke så stramt og rart lenger. Takk for råd!
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2004 #7 Skrevet 27. februar 2004 kalde teposer gjør også susen. Eller et par agurkskiver.
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #8 Skrevet 27. februar 2004 Jeg er grusom til å gni meg i øynene om natten, og av og til blir jeg hoven om morgenen. Da hjelper det å legge en spiseskje i kjøleskapet, og så legge den over øyelokket når den er blitt kald. Det hjelper og koster ingenting!
Pussicat Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2004 Takk for gode råd. Jeg skal huske dem til siden. Jeg var heldigvis kvitt de hovne øya til vi skulle ut og spise. Og vi hadde en kjempe fin kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå