Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gråt en del i natt og øyelokka mine hovna opp. Det har skjedd før og er ikke unormalt. Men da jeg stod opp i dag var dem like hovne. Jeg er redd. Hvorfor går ikke hevelsen ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har sovnet med hovne øyne, er det ofte slik om morgenen også. Slik er det med meg. Det er ikke farlig, hevelsen går ned i løpet av dagen.:wink:

Kaldt vann eller avkjølende øyekrem hjelper litt på hevelsen.

Skrevet

Jeg håper inderlig at hevelsen går ned i løpet av dagen. Jeg har vært oppe i 3 timer eller noe sånt nå og den har fortsatt ikke gått ned. Gikk kanskje ned så vidt det var etter at jeg vaska meg i ansiktet, men den har stått stille siden da. Jeg var vel oppe i 1 time etter at jeg slutta å grine, så jeg la meg med hovne øyne ja.

Jeg og samboeren min skal ut og spise i kveld, så jeg håper jeg ser ok ut til da. Vi har vært sammen i 4 år i dag.

Veit ikke om jeg har noen avkjølende kremer...

Skrevet

Ta et par isbiter i en klut el. og la de ligge litt på øynene.

Grattis med 4års dagen! :-)

Skrevet

En øyemaske som du oppbevarer kaldt i kjøleskapet er noe alle jenter bør ha.

Skrevet

Takk! :-)

Jeg tok en kald klut på i stad og så smurte jeg øyelokka med fuktighetskrem og det hjalp litt. Virker ikke så stramt og rart lenger. Takk for råd!

Skrevet

kalde teposer gjør også susen. Eller et par agurkskiver.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er grusom til å gni meg i øynene om natten, og av og til blir jeg hoven om morgenen. Da hjelper det å legge en spiseskje i kjøleskapet, og så legge den over øyelokket når den er blitt kald. Det hjelper og koster ingenting!

Skrevet

Takk for gode råd. Jeg skal huske dem til siden.

Jeg var heldigvis kvitt de hovne øya til vi skulle ut og spise. Og vi hadde en kjempe fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...