Gjest Raggy Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg røyker meg snart ihjel tror jeg.. orker ikke den driten lengre og vil slutte(igjen) Mitt problem er at jeg bruker røyken for å dempe stress, angst og uro. Når jeg blir nervøs,noen jeg er store deler av tiden og som topper seg veldig når jeg skal gjøre noe, som feks kjøre bil, så hjelper røyken. Røyken har blitt en slags trøst og det føles veldig beroligende å røyke.. jeg holder liksom fast i den. Så det jeg lurer på er hva kan jeg bruke isteden for røyken? Noen som har noe forslag? Jeg må, slik det er nå finne en ny "trøst for å klare de daglige gjøremålene mine. Jeg hater røyken men samtidig så blir jeg desperat etter den når jeg trenger ro.
kattedame Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Moren min på 45 sluttet å røyke for så å starte å snuse! Jeg synes i hvertfall det er mye bedre, og selvfølgelig ikke så farlig i og med at det ikke skader lungene :-) Hun likte det ikke så godt i starten, men nå foretrekker hun det istedet for røyk :-) hun har ikke røyket på over et år nå!
Nebula Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Ta deg en tur til legen,h*n vet sikkert om noe?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Strikkepinner. Og les Endelig ikke-røyker! Anonym poster: 967076bcf9a58c414e8ec1dcc3abb3a8
Gjest Raggy Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Snus ja.. kanskje det, men jeg tenker på helsa mi å vil helst ikke gi den gift.. legen kan jeg spørre, det var en god ide! Jeg har sluttet før under svangerskap og amming så jeg klarer det jo, men det var før jeg ble så veldig engstelig for alt.
Topplue Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Har du sett tråden om e-sigaretter? Kanskje det kan være noe for deg.
kattedame Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Snus ja.. kanskje det, men jeg tenker på helsa mi å vil helst ikke gi den gift.. legen kan jeg spørre, det var en god ide! Jeg har sluttet før under svangerskap og amming så jeg klarer det jo, men det var før jeg ble så veldig engstelig for alt. Åja, jeg trodde det var veldig vanskelig med nikotinen osv. Lykke til, håper du finner noe som kan hjelpe deg!
Sugerøret Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Og tyggis.Da får du ut litt stress igjennom tyggingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå