Gå til innhold

Single kvinner, hvor ofte onanerer dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Payandeh
Skrevet

Hver dag. Helt normalt å være kåt. Herregud, er ikke noe galt med folk fordi de er kåte og liker få orgasme. Må le av artikler som sier at de som har et aktivt sexliv lever lenger. Dårlig sex gir deg ikke lenger liv. En orgasme hver dag derimot! Så slå dere løs, og kos dere med god samvittighet. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, jeg burde sikkert poste som anonym, men jeg har jo allerede ingen skam, så whatever!

Jeg har litt samme problem som deg, anonym, at jeg føler jeg er altfor seksuell i væremåten min og har vanskelig for å si nei når jeg har følelser for en mann (noe jeg også utvikler fort). One night stands gjør ingenting for meg, så det har jeg ikke, men jeg er utrolig kåt og kan fint onanere 3-5 ganger om dagen, spesielt når det har gått lang tid siden sist.

Jeg har ikke hatt sex på snart ett år, og er latterlig frustrert. Har møtt to ulike gutter den siste tiden som begge er søte, jeg liker den ene svært godt, men er rett og slett livredd for å komme i en alene-situasjon med ham fordi jeg ikke vil ligge med ham ved første og beste anledning, men faktisk bli kjent med ham. Han er utrolig kjekk, og jeg lurer på hva han hadde sagt om han visste at jeg onanerer mens jeg fantaserer om ham daglig :S

• Liker 2
Skrevet

Meh, jeg burde sikkert poste som anonym, men jeg har jo allerede ingen skam, så whatever!

Jeg har litt samme problem som deg, anonym, at jeg føler jeg er altfor seksuell i væremåten min og har vanskelig for å si nei når jeg har følelser for en mann (noe jeg også utvikler fort). One night stands gjør ingenting for meg, så det har jeg ikke, men jeg er utrolig kåt og kan fint onanere 3-5 ganger om dagen, spesielt når det har gått lang tid siden sist.

Jeg har ikke hatt sex på snart ett år, og er latterlig frustrert. Har møtt to ulike gutter den siste tiden som begge er søte, jeg liker den ene svært godt, men er rett og slett livredd for å komme i en alene-situasjon med ham fordi jeg ikke vil ligge med ham ved første og beste anledning, men faktisk bli kjent med ham. Han er utrolig kjekk, og jeg lurer på hva han hadde sagt om han visste at jeg onanerer mens jeg fantaserer om ham daglig :S

Om du unngår å nevne at du ikke vil ha sex med han med en gang og dine fantasier i samme setning tror jeg nok enhver gutt/mann som ikke drømmer om å ta teolog-skolen eller er litt prippen av seg kan bli noe annet enn smigret.

Å vite at noen vil ha deg er veldig opphissende.

Blir ganske sjeldent her i gården, stort sett bare når jeg er borte fra samboeren over en periode.

Skrevet (endret)

Det varierer veldig. Sex er litt som sjokolade. Om man ikke får det på en stund har man ikke lyst på det lenger. Om jeg er mye sliten og trøtt kan jeg gå i lengre perioder (ukesvis) uten å gjøre noe som helst, mens om jeg er forelsket e.l kan jeg på det "verste" onanere 2-3 ganger pr dag. Og da holder det ikke med èn orgasme, jeg kjører helst på med 3-4 pr gang.

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 1
Skrevet

Blir et par ganger daglig, alt ettersom hvor stort behovet er. Og det varierer.

Skrevet

Det går i perioder. Noen ganger flere ganger om dagen, og så kan det plutselig gå en uke uten.

Skrevet

Jeg onanerer nok ca 2-3 ganger i uka. Kommer litt an på humøret og hvor mye jeg har å gjøre ellers.. Men hvert fall et par ganger i uka.

Anonym poster: 914f9fbf57b3047446395f35df0f480f

Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Varierer og er temmelig svart-hvitt. Enten flere ganger daglig, samt at jeg er veldig fokusert på sex ellers også, eller null, niks og nada.

Skrevet

Aldri... Liker det ikke... Føler meg bare mer ensom ved å ha "sex med meg selv" og. Er 22 år og har onanert 2 ganger i mitt liv. Begge i fjor høst før jeg fikk en knullevenn. Etter at vi holdt opp har jeg ikke gjort det i det hele tatt. Og det er 7 mnd siden nå..

Skrevet

Blir vel ca 2 ganger i uka i gjennomsnitt..

Skrevet

Er i et forhold, gjør det ca tre ganger i uken gjennomsnitlig, men kan til tider gjøre det to ganger om dagen en hel uke.

Anonym poster: 56c3af292f1172afc261e9f85999ab87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...