Gå til innhold

A2M

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med det? Prøver å forstå, men synes det bare er merkelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om kvinnene bestandig tenker over dette og en del tilfeller skjer nok i kampens hete og hvis det ikke smaker dritt der og da så er det jo fort gjort å glemme seg. Hvis de i tillegg ikke blir dårlige, så er det vel lett å dra konklusjonen at dette ikke var så farlig. Noen tenner nok helt sikker på dette, da det er "dirty" og forbudt.

Dama mi har gjort det et par ganger og jeg syntes vel egentlig at det var helt greit der og da.

Skrevet

Jeg synes det er kvalmende rett og slett. Viser total mangel på forståelse for mikrobiologi. Er mer en én gang jeg har gitt opp hele runkinga fordi pronosnutter inneholder slik tull.

• Liker 2
Skrevet

Knall på film, fort litt mer kleint i senga. Men for all del, om jenta vil så hvorfor ikke..?

Skrevet

Greia med det er selvsagt nettopp at det er slemt og forbudt og ganske nasty. Et uttrykk for at kåtheten tar overhånd og at du eller partneren gjør noe du eller hun har litt motstand mot.

Woody Allen: Is sex dirty? Only if it's done right.

Fikk lyst til å linke til en klassisk tråd her på KG skrevet av en gutt som var litt sår fordi kjæresten ikke ville ha analsex med ham, mens han nettopp hadde fått vite at analsex med påfølgende ass to mouth var noe hennes foregående knullekompis hadde krevd av henne hver eneste gang:

Greit å dumpe henne? GRUNNEN HENNES SEKSUELLE FORTID

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=431937

Skrevet

Æsj, æsj, ÆSJ! Kvalmt! :omg:

• Liker 1
Skrevet

Greia er æsj

Anonym poster: b49b74a27fedb1bc4c7f1720f3e2faea

Skrevet

Fikk lyst til å linke til en klassisk tråd her på KG skrevet av en gutt som var litt sår fordi kjæresten ikke ville ha analsex med ham,

Egentlig et fryktelig dilemma, man kan jo bli sår både av analsex og å bli nektet dette :(

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...