Gå til innhold

Lily


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Må bare si at du er ei kjempejente, og at jeg er kjempeglad for å ha en på min egen alder her på forumet!

Du er virkelig unik. Du er fornuftig, intelligent og utrolig voksen for alderen!

Ønsker deg alt godt, Lily! icon_smile.gif

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Åååå vennen da...

Nå ble jeg rørt her! Glad for å ha deg her inne må du tro! Kjekt med en som er så lik meg som det du er! Ønsker deg alt godt i tiden som kommer, alltid kjekt å høre fra deg!

*klemmer Hopevennen en masse*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, at jeg bare trenger meg inn på tråden din Hope, men jeg ville bare si et par ord til Lily jeg også.

Lily, du er ei KNALL god jente som jeg unner alt godt!!! Håper tingene ordner seg, når din kjære kommer hjem. liebe028.gif

Det har vært kjempe morro og følge tråden din!!! Lurer på hva jeg skal gjøre om 5 dager når det er slutt......

Uansett, så fortjener du en KJEMPE KLEM!!! grinser002.gif

Knuseklem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Selvfølgelig får du lov til å snike deg inn her! Lily fortjener all den rosen hun kan få, bare fordi hun er den hun er! Hehe.gif

Du er jo ikke så verst du heller, Tuva! icon_biggrin.gif

Ha en god helg alle sammen! Gleder meg vilt til å komme hjem i dag - wheee hoppe.gif

Da skal mamma få et kyss.gif av meg!

Klemmer Lily og Tuva masse, masse! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

*rørt til tårer*

Sitter her med en dundrende hodepine og føler meg gjennområtten etter en søvnløs natt, og så kommer jeg inn her på KG og leser hva dere har skrevet... *sukk*

Dere er så herlige, begge to! Blir så glad av å høre fra dere! Dere er to kjempepersoner jeg ikke vil være uten her inne! Ønsker dere alt godt og lykke til med både babyer og skole. *knuseklemmer*

Masse knuseklemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...