Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Vekta mi raser ned og jeg klarer ikke spise noe uten å kaste opp etterpå. Jeg klarer ikke å snakke med folk om det. Jeg er redd for å skyve dem unna ved å fortelle det. Jeg er også redd for å skyve dem bort ved å IKKE fortelle noe, fordi man merker kanskje at noe er gale.......
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Det virker så skremmende. Hva kan uansett legen gjøre? Jeg vet ikke hva jeg skal si til legen. Dette er jo ikke et lege problem.
kaprifolen Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Du er klar over at du er syk! Gratulerer, det er det første og viktigste, for mange vanskeligste steget på veien til å bli frisk! Dette er ikke riktig sted å be om hjelp, da man ikke aner hvilke forutsetninger folk som svarer deg har. Men jeg vil anbefale å ta kontakt med Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser. De er utrolig flinke! Videre kan fastlegen din hjelpe deg på veien. Lykke til TS, og god bedring! Det er mange som vet hvordan du har det, og som både kan og vil hjelpe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er også sjuk, men jeg har vondt i hodet og er tett i nesa og sover og sover. Anonym poster: 35bae5dbdd1a821e15d3b246e25cfc14
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Veit ikke om jeg egentlig vil ha hjelp heller. Har det jo ikke vondt egentlig, mye som er verre. Jeg er bare litt redd. Hvordan er det å være venner med noen som er syke? Er det slitsomt? Bør jeg dele dette med noen?Eller bare ha det for meg selv?
Glynis Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Det virker så skremmende. Hva kan uansett legen gjøre? Jeg vet ikke hva jeg skal si til legen. Dette er jo ikke et lege problem. Vennligst utdyp.
Gjest SurSokk Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Snakk med noen om det! Lege kan henvise deg videre til psykolog og undersøkelser. Jeg holdt ting inni meg for lenge og knakk sammen for ikke så lenge siden. Nå får jeg hjelp av psykolog og er sykemeldt - jeg føler meg bedre etter å ha fått noen som hjelper meg, noen å snakke med. Du blir garantert ikke bedre av å holde alt inne over lengre tid!
Kosemose Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Kjære TS Ut fra det du forteller, kan jeg bare støtte de over her som sier at du må kontakte legen din. Du kan også kontakte IKS: http://www.iks.no/tilbud/"]IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Tråden stenges, i hht reglene våre. Kosemose, mod Endret 15. oktober 2012 av Kosemose 1
Fremhevede innlegg