Gå til innhold

Reiser du ofte til London?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har tips til brukbare og billige hotell i London? Gjerne i/rundt Notting Hill!

Har du ett hotell å anbefale meg?

Anonym poster: e81394b92b1906f9b26101e60bb00e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i London omkring hver 6.måned. For et par uker siden bodde svigers, mannen og jeg på Copthorne Tara Hotel rett ved Kensington High St. Ikke så langt unna Notting Hill (meget kort avstand til t-bane). Hotellet ligger ikke veldig lang unna Notting Hill.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også bodd på Copthorne Tara, veldig greit hotell, men ikke av de aller billigste. MEN, standarden er bra i forhold til en del annet jeg har vært borti. Store rom til å være i London. Veldig nært Kensington Gardens/Hyde Park.

• Liker 1
Skrevet

Det var faktisk det billigste hotellet da vi bor der, vel ift standard, men så bor jeg aldri under fire stjerner når jeg er i London, nettopp pga standarden der borte. Enig i at det er store rom, likte hotellet godt. Kommer antagelig til å bo der igjen.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

London House Hotel - fin fint hotel til utmerket pris for å være London (rommene er små, men det er de der borte..) Personlig foretrekker jeg andre områder av London enn Nothing Hill, da, som er veldig fullt av turister (med medfølgende nipssjapper og merkverdigheter.)

Anonym poster: 3b8e346b9ef8e30f7e289706c84be9c1

Skrevet

Skal til London neste år og har booket på Presidental Marylebone i Mayfair. Dette er leiligheter og nærme oxford street. Noen som har erfaring med disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...