Tvillinggutt Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 I kveld var jeg hjemme hos svigermor. Etter en stund måtte jeg på do og når jeg *satt* der så jeg en truse som stakk ut av ene skuffen under vasken. At det er truseskuffen til svigermor er helt tydelig... Var sikkert 10-15 truser der. Jeg tok ut flere og jeg ante ikke at svigermor hadde så sexy truser! Det gjorde meg kjempekåt å tenke på at hun etter dusjing står der naken og tar ut en av disse trusene og trekker den oppover lårene og på den deilige rumpa si... Jeg har ikke tenkt på svigermor på den måten før, og i kveld opplevde jeg at jeg har ¨lyst¨ til å stjele en truse av henne. Dette er vel ikke akkurat normalt å få tanker om.. Er det noen andre her som har hatt eller har sånne ¨lyster¨ når det gjelder dame truser? Og gjort det?
Rubies_ Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Glemte å trykke på trolle-knappen, eller? 2
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Vel du får prøve å overtalle mor og datter til en trekant da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå