Gå til innhold

Reise seg opp når man skyller ned

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan gjør du det når du skyller ned på toalettet når du sitter der? Reiser du deg opp før du skyller, eller sitter du? Gjelder hovedsaklig når man gjør nummer to og skyller ned mer enn en gang. Jeg reiser meg opp så jeg ikke får vann i rumpa, men venninna mi sier jeg er helt rar som reiser meg opp.

Gjør ikke alle det da? Det er vel ingen som sitter på toalettet når man skyller ned? Får man ikke da masse kaldt vann i rumpa?

Anonym poster: b9dc88a88ecdc2edc0fabb3fd2d8d407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skylle ned to ganger?

Anonym poster: fffb613883df23099fd4cf6ecfebf719

• Liker 1
Skrevet

REiser meg selvfølgelig opp!

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg reiser meg ja, jeg vil ikke ha bæsjevann i ræva.

• Liker 6
Skrevet

Skylle ned to ganger?

Anonym poster: fffb613883df23099fd4cf6ecfebf719

Ja. For meg i hvertfall hender det jeg skylder ned en ekstra gang om jeg ikke blir ren nok. Vil ikke ta for mye papir i do så det ikke blir tett.

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor du skyller ned flere ganger.

Anonym poster: f26aeefccd565220ec26942df0047b96

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som her var det mer unormalt å skylde ned en ekstra gang om man må enn å reise seg :fnise: . Å måtte skylde ned en ekstra gang har jeg aldri hørt noe spørsmål om, selv ikke fra venninna mi, men å reise seg er visst rart for henne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tørker meg ferdig og reiser og legger ned lokket før jeg drar ned. Ellers kan man jo risikere at de spruter toalettvann utover alt. Synes heller venninna di er rar:P

Anonym poster: c2c774156c4126e1437c21317ddfdd4a

• Liker 17
Gjest blah blah
Skrevet

Man setter seg på do, gjør det man må, tørker seg, reiser seg opp og drar opp buksa, trekker ned og til slutt vasker seg på hendene. Eller vasker seg på hendene først og trekker ned etterpå.

Skrevet

Reiser meg og legger ned lokket. Såklart?

• Liker 2
Skrevet

Sånn i tillegg til "bæsjevann"-problematikken, er det ikke litt vanskelig å skylde ned mens man sitter? Altså, jeg skulle nok fått det til, det er ikke det, men.... Hadde det vært meningen å skylde ned sittende hadde vel ikke håndtaket (herregud, jeg klarer ikke å komme på hva det heter...) vært plassert bak ryggen?

• Liker 9
Skrevet

Rar som reiser deg opp?hehe

Nei jeg både reiser meg opp OG lukker lokket før jeg trekker opp.

• Liker 2
Skrevet

Man setter seg på do, gjør det man må, tørker seg, reiser seg opp og drar opp buksa, trekker ned og til slutt vasker seg på hendene. Eller vasker seg på hendene først og trekker ned etterpå.

Vask nå for all del hendene etter du trekker ned.

• Liker 14
Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor du skyller ned flere ganger.

Anonym poster: f26aeefccd565220ec26942df0047b96

Fordi man tørker seg gjentatte ganger til man er helt ren. Da går det gjerne med en del papir, og for å unngå at doen blir tett, trekker man heller ned en ekstra gang. Er det mer forståelig nå?

Anonym poster: b1f90240e9f5212a48cbca4d055fc548

• Liker 2
Gjest blah blah
Skrevet

Fordi man tørker seg gjentatte ganger til man er helt ren. Da går det gjerne med en del papir, og for å unngå at doen blir tett, trekker man heller ned en ekstra gang. Er det mer forståelig nå?

Anonym poster: b1f90240e9f5212a48cbca4d055fc548

Da bruker man mye papir til hvert tørk... Bruk litt mindre så går det kanskje bedre.

• Liker 1
Skrevet

Reiser meg opp og legg ned lokket for eg drar opp.

• Liker 2
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Reiser meg opp og legger ned lokket før jeg drar opp. Bakteriene fra toalettet kan fly opptil to meter, og jeg vil jo ikke ha bæsjebakterier på tannbørsten!:-p Bruker dobørsten og drar opp en ekstra gang om ikke alt blir borte;-) Der er det mange som slurver.. Usj og æsj! Opplevd det mange ganger her i kollektivet for eksempel;-(

• Liker 5
Skrevet

Blir sittende mens jeg drar ned. Er jeg ekstra skitten, tar jeg ett par drag med dobørsten baki der, før jeg skyller det bort.

• Liker 2
Skrevet

Neida, jeg reiser meg ikke. Bare dytter rumpa litt lenger oppi dossen, slik at rumpa også får en ordentlig vask samtidig.

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal skrive ut denne tråden og henge den opp på do.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...