Gå til innhold

mensen igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på p-piller, og hadde sist mensen 29 septemper til 3 oktober, altså hadde jeg siste mensdag for 9 dager siden. For 2 dager siden glemte jeg å ta p-pille, så gikk 1 dag uten pille. Og i dag har jeg fått mensen! Er ikke det litt rart? Er ikke litt mellomblødning heller. :klo:

Anonym poster: 745443de5dde0eb87a14ede8328b6198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt mellomblødninger eller andre blødnings-problemer når jeg har gått på p-pille. Har alltid fått mensen i den pillefrie perioden og ikkje ellers. Men i siste p-pilleperiode klarte jeg å starte på sukkerpillen istedenfor (har vært så stressa at jeg ikke har lagt merke til det, haha), og da gikk jeg på de i 2 dager, og tok pillen igjen som normalt med engang jeg merket at jeg hadde tatt feil.. Dette var vel rundt 1,5 uke etter jeg var ferdig med den "skikkelige" mensen, om man kan si det.

Jeg fikk da blødninger etter 2 dager.. Litt rart hvor fort det gikk, til vanlig pleier det gå nesten 4 dager før jeg får det, da jeg EGENTLIG skal ha det.

Håper du skjønte hva jeg mente! Men dersom blødningen vedvarer ville jeg heller gått til legen :-)

Skrevet

Ja samme her, pleier å ta 4 dager på sukkerpiller (evnt uten piller) før mensen kommer. Men nå glemte jeg pille 1 dag, og etter 2 dager fikk jeg mensen :klo: Har jo akkurat hatt det, burde ikke være noe blod der :P

Skrevet

Hvilke p-piller går du på? Kan ha noe med hormoninnholdet å gjøre. Kanskje du bør bytte?

Anonym poster: 542173035be54359d1e1389558b0c551

Skrevet

Jeg går på yasmin. Har gjort det i 9 år, er 25 år nå :)

Jeg har mensen enda! Er det mulig?? :klo: Skjønner ikke dette, har jo akkurat hatt det! Har tatt p-piller de siste dagene, men tar sukkerpillene nå frem til mensen er over.

Skrevet

Sorry skrev feil. Går på Yasminelle. Byttet fra yasmin til yasminelle for 1.5-2 år siden.

Skrevet

Helt sikkert en mellomblødning fordi du glemte en pille, neppe noe å bry seg om. Jeg går på Yasmin, glemte en pille og fikk eggløsning, og ble gravid!

Har du sluttet å ta p-pillene og tar bare sukkerpillene nå selv om du ikke ble ferdig med de siste p-pillene? Eller misforstår jeg? Eller er du på neste brett? Hvis du ikke fortsatte med p-pillene så er det ikke rart hvis kroppen ble forvirret..

Anonym poster: af63319918c8fa84abb329ce6a979bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...