Gå til innhold

pyrumax og melaslim(eple-eddik)

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk noen kilo rundt maven/hoftene i "julegave", desverre lar de seg ikke bytte så lett :oops: Mulig det er fordi de var så billige :hoho:

Uansett, jeg er også sluttet å røyke, og det er DEILIG!

Men,men, nå er jeg livredd for at kiloene skal ta helt over, og fant ut av en reklame(selvfølgelig :( ) på helsekosten at jeg skulle prøve med Pyrumax og melaslim, disse ble solg som en pakke, selvfølgelig BILLIG!

Når jeg leser bak på boksene så ser det ut til at de fungerer nesten likt???

Skal man putte i seg begge delene da, eller bruke den ene sorten først og den andre etterpå??

Hilsen ei som ALDRI har vært borti slike "hjelpemiddler" tidligere :o

Er jeg blitt helt lurt eller, noen som har erfaring på om dette funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har blitt helt lurt. Begynn å bevege på deg i stedet, slankepiller er bare tull.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for det "vennlige" svaret ditt Miss Trasig :roll:

Jeg håper du bare har en dårlig dag og at jeg var den uheldige som fikk ta støyten? For hvis du er like kort og spydig mot alle andre så synes jeg synd i de rundt deg :veldigsur:

Ser du begrunner svaret ditt inngående, det hjelper meg virkelig til å skjønne hvorfor du mener som du gjør :klø: Du har kanskje ikke peiling på hva disse tingene er engang har du?

Jeg beveger meg både i jobb og i fritid, men matlysten er blitt større og forbrenningen er gått ned. Jeg trenger litt ekstra hjelp til å få fordøyelsen i gang igjen og et håp om at matlysten skal minske litt.

Ha ei god helg med masse godt humør, smil og latter :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er kjempeflink som har sluttet å røyke.Jeg slutter for snart 11 mnd siden,og som deg kom det noen kilo snikende.ca 7 kg.nå har det stabilisert seg,har ikke lagt på meg siden jul.Har faktigst godt ned 2-3 kg etter at jeg begynnte å trene for 2 uker siden.går 3 ganger i uken + at jeg er blitt mer bevisst hva jeg spiser.Når jeg er snopesjuk spiser jeg aprikoser,macadamianøtter,mandler.Koker broccoli,blomkål, røykelaks. kyllingfilet,reker.fiskepudding osv jeg sulter i hvertfall ikke.Håper du kommer i gang du også,Forbrenningen blir lavere når du slutter å røyke +at det blir litt trøstespising. prøv å finn ut HVA du kan spise,se på Fedon dietten.

Skrevet

Jeg kan godt være blidere og mer smilende, men jeg svarer likevel det samme som Miss Tricky. Dessverre, er det noe som høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det. Det er til syvende og sist ditt energiinntak og ditt energiforbruk som gjør susen, ikke piller av ulik seriøsitet og tomme løfter.

Og ja, jeg fikk også en ekstra gavepakke da jeg sluttet å røyke, men den gjør meg likevel godt - med tanke på alternativet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis disse slankepreparatene virket ville det vært en verdenssensasjon..det finnes pr.idag svært få slankemidler som virker.De lovlige får du hos lege hvis du er svært overvektig.Bortsett fra det fungerer ofte sentralstimulerende narkotiske stoffer svært godt, bivirkningene er desverre mange, man sitter igjen med et narkotikaproblem, ødelagt kropp og et liv i ruiner.Røyking er også et effektivt middel som øker forbrenningen med 10 prosent, desverre har dette også mange uheldige bivirkninger.

Hvis du vil minske sultfølelsen, spis mindre raske karbohydrater og mer proteiner.Beveg deg, alt fra å trene til å ta trapper istedet for heisen.Tell kaloriene i begynnelsen, spiser du færre kalorier enn du forbrenner går du ned i vekt.Enkelt og greit.Det er egentlig ikke så vanskelig!

Gjest Anonymous
Skrevet

pyromax fungerer best når du trener, den har noe med energiomsettningen din å gjøre, og epleeddik virker utrensende og øker forbrenningen, begge disse kan kombineres.

Skal man ned i vekt må man forandre livsstil, disse pillene hjelper deg sammen med en diett og ev trening.

Flere klager over at med en gang man slutter med disse pillene eller pulverdietter, går man opp igjen, og det er jo ganske logisk! Det eneste som hjelper er å forandre livsstil, så kan du ta litt tilskudd som en hjelp.

Pyromax må man ta i noen mnd før man merker noe resultat, så hvis du bare skal ta en boks eller to, kan man bare droppe det, for det er ikke nokk! Håper du fikk svar!! Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Istedetfor eple eddik som man betaler for i dyre dommer på helsekost er det like greit å dytte i seg en teskje med eddik til hvert måltid.

Eller kanskje bedre: spise sure ting til hvert måltid..sure agurker etc..

Cluet med syre/eddik er at maten beholdes lenger i magesekken slik at man føler seg mett over en lengre periode og ikke har behov for å småspise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...